@supersonic duanmäler dig här och leken drar igång när det är tillräckligt många anmälda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@supersonic duanmäler dig här och leken drar igång när det är tillräckligt många anmälda
Jag kan gärna varar LL om ingen av de andra har tid/lust. Men jag vågar inte köra med tema första gången och vill gärna bolla ( ) balansen med någon så jag inte gör fel! @Niyama kanske, om du inte vill leka
Typ ca 12?Jag kan starta när vi är tillräckligt många typ!
Jaa, visst vill man inte köra på färre?Typ ca 12?
uttråkad Q har trååååkigt i regnet, finns det 4 till som är det månne? som inte anmält sig?LL: @bollen__ ?
1. Emtherlia
2. Mirtai
3. cirkus
4.quarter4ever
5. Supersonic
6. TeamLundVer
7. Idahoe
8. Blacksmithfarm
9.
10.
11.
12.
Lägger till ett litet frågetecken kring när leken startar, eftersom mina arbetstider inte alltid är ulvleksvänliga...
Jaaa! Kom igen nu! Lovar att det inte blir några omvandlingar eller såntdärnt, åsså får ni vara snälla med LL!uttråkad Q har trååååkigt i regnet, finns det 4 till som är det månne? som inte anmält sig?
Omvandlingar är okej bara det är balanserat, men skippa blodgivaren.Jaaa! Kom igen nu! Lovar att det inte blir några omvandlingar eller såntdärnt, åsså får ni vara snälla med LL!
@LindgrenV @EmmaN @Lobelia @LenaH @heartstring @Artline någon kanske har dåligt väder?