Nope noterat för länge sedanHaha, har du kommit på det nu?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope noterat för länge sedanHaha, har du kommit på det nu?!
Haha, har du kommit på det nu?!
ska tänka på det. Men borde egentligen lägga tid på annatJaaa! Kom igen nu! Lovar att det inte blir några omvandlingar eller såntdärnt, åsså får ni vara snälla med LL!
@LindgrenV @EmmaN @Lobelia @LenaH @heartstring @Artline någon kanske har dåligt väder?
Jaaaa. Nu är jag hemma å hälsar på mamsen, på tisdag kommer bror och svägerska å hälsar på och på fredag sticker jag till Lofoten i 9dgr på fotokurs.....Skulle @Paddington va upptagen?
1. Emtherlia
2. Mirtai
3. cirkus
4. quarter4ever
5. Supersonic
6. TeamLundVer
7. Idahoe
8. Blacksmithfarm
9. Lobelia
10. LenaH
11. Habina
12.
Äh va fan.... Precis bestämt mig för att hästen skall få vila en vecka, så då kan jag lika gärna leka. Fick ju mitt lyckonummer och allt!
Tänk snabbt!ska tänka på det. Men borde egentligen lägga tid på annat
Tyvärr fortfarande extremt mycket med jobb och häst, kommer sällan hem före kl 21 på kvällarna . Lättar eventuellt om några veckor, vi får se .@Vira ? vill inte du vara med igen?
Skulle vara kul men jag vet inte om jag klarar en lek till med bara mobil...
JodåSkulle vara kul men jag vet inte om jag klarar en lek till med bara mobil...
Säg som det är - du har plåster på alla fingrarnaJaaaa. Nu är jag hemma å hälsar på mamsen, på tisdag kommer bror och svägerska å hälsar på och på fredag sticker jag till Lofoten i 9dgr på fotokurs.....
Plåster? De är gipsade från handlederna å nerSäg som det är - du har plåster på alla fingrarna
Om du teoriar lite om 1-2 personer och röstar så är det ok! Bara så de andra kan ha chans att bilda sig en uppfattning om digHaha...
@bollen__ vad kommer du att ha för aktivitetskrav?
Hmm. Vad kan du nu ha gjort?Plåster? De är gipsade från handlederna å ner
Hon gick all in för att bräcka migHmm. Vad kan du nu ha gjort?