Jag har ju problem m mina händer från början, att bräcka Q tog på krafternaHmm. Vad kan du nu ha gjort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju problem m mina händer från början, att bräcka Q tog på krafternaHmm. Vad kan du nu ha gjort?
Ok.Om du teoriar lite om 1-2 personer och röstar så är det ok! Bara så de andra kan ha chans att bilda sig en uppfattning om dig
Jag har ju problem m mina händer från början, att bräcka Q tog på krafterna
Jag har skrivit in i reglerna också att om man har dåligt m tid en dag så är det ok, spec. om man kanske kan teoria lite mer nästa dag
Tur det inte va när du stod med en sopkvast och försökte få plats med mig i @cirkus toalett då
[USER=10077]@Sedna ( har ingen koll på hur du sagt -men samma här, du finns i minnet )
[/USER]
lägger till en för @Hjartagna ocksåen glad groda för varje jag känner till
Jag kommer popcorn läsa
Vad bra! Då kan jag överfalla dig med frågor ocksåJag kommer popcorn läsa
Det går hur bra som helst (tror leken är över till jag hamnar i radioskugga i Lofoten... )Vad bra! Då kan jag överfalla dig med frågor också
Förhoppningsvis för jag vet inte om jag vågar LLa via mobil (ska till Östersund nästa helg)Det går hur bra som helst (tror leken är över till jag hamnar i radioskugga i Lofoten... )
Hann inte, igen.visst finns det många som brukar följa lekarna men inte deltagit hittlls? kom igen - våga och pröva!
@Viva du hann ju inte med att anmäla dig senast - kanske funkar det bättre nu?
@EttNyttNick hur var det nu, ville du vara med?
@Mammas kanske passar det?
Då är vi två.Jag kommer popcorn läsa
jag får tagga dig tidigare nästa gångHann inte, igen.
Jäklar vad snabba ni är, hinner ju inte med!och inte @Sasse heller