och @glömmerallt du är verkligen inte bortglömd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Matmissbrukaren hur var det nu, det var inte förrens i höst du hade tid kanske? Men taggar ändå, så ser du att vi inte glömt dig
@Sedna ( har ingen koll på hur du sagt -men samma här, du finns i minnet )
@Lilltess du vekade lite sugen på att delta igen?
@Matmissbrukaren hur var det nu, det var inte förrens i höst du hade tid kanske? Men taggar ändå, så ser du att vi inte glömt dig
@Sedna ( har ingen koll på hur du sagt -men samma här, du finns i minnet )
@Lilltess du vekade lite sugen på att delta igen?
ja ni är ju ett gäng som väntar smått det har jag allt settAngående Sedna så har hon beräknad bf en dag före mig så hon borde väl också ha lite dötid att slå ihjäl samtidigt som mig
en glad groda för varje jag känner tillOch Lilltess med bf i december.
Det är många varulvsungar som föds i år
okidoki- popcorn är gott!Jag tänkte sitta på åskådarbänken och äta popcorn. Har inte riktigt tid den här veckan som kommer.
Jag tyckte att jag skrev att jag inte skulle ha det? Jag ganska svamlat. Nej det blir inga omvandlingar, och inga avancerade roller för det vågar jag inte prova Bara de "vanliga" rollerna sas.@bollen__
Jag har ingen lust att vara med om du är omvandlingar så du får gärna berätta innan hur du tänker dig att det ska bli så jag vet
Hm det är bara mig du inte lyder1. Emtherlia
2. Mirtai
3. cirkus
4. quarter4ever
5. Supersonic
6. TeamLundVer
7. Idahoe
8. Blacksmithfarm
9. Lobelia
10. LenaH
11.
12.
Trots att inte @Niyama ropade.
Har dock inte riktigt koll på om jag verkligen har tid, är visserligen ledig men det är sista veckan inför fälttävlansdebut för Åke och sen har jag lite annat också...
Haha, har du kommit på det nu?!Hm det är bara mig du inte lyder