Btw, det är ingen idé att ni försöker tagga mig för lek de kommande 14 dagarna... jag kommer vara på min livs resa/fotokurs till Lofoten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade varit skoj! och minskat risken att bli luradÄh du kan få vara ond, tvilling eller spöke/spökväckare med mig
- Artline - Gärna med LL kollega (speciellt om hen är morgonpigg)
Avundsjuk.Btw, det är ingen idé att ni försöker tagga mig för lek de kommande 14 dagarna... jag kommer vara på min livs resa/fotokurs till Lofoten
Haha, då faller jag på det
Ledsen, jag har ju redan kommit en bit på vägen. Hade jag fått veta igår....Avundsjuk.
Men du.. Jag kan åka istället för dig så kan du vara hemma och leka.
Kör försiktigt!Ledsen, jag har ju redan kommit en bit på vägen. Hade jag fått veta igår....
Nää
Jag har inte tid och ork med ulv lek just nu men jag vill ju vara med!! Ni kan väl vara lite sega på anmälningarna så det tar lite tid innan nästa lek dra igång så att jag kanske får tid och ork?
Tack det ska vi göraKör försiktigt!
Perfekt! Här har vi lösningen! Tvillingar i samma roll!Vi kan dela på en roll! Skriver varannan dag.
Vi borde dessutom överleva en lynch/ ett käk eftersom vi är två!Perfekt! Här har vi lösningen! Tvillingar i samma roll!
Jag är hemma ifrån skogen och går typ runt i lägenheten och undrar vad jag ska göra nu? Ulvleka! Lär ju dock dö direkt så kanske meningslöst.
Jag är hemma ifrån skogen och går typ runt i lägenheten och undrar vad jag ska göra nu? Ulvleka! Lär ju dock dö direkt så kanske meningslöst.
Vi borde dessutom överleva en lynch/ ett käk eftersom vi är två!
Var LL! Så kan jag vara LL-lärling!
Eller så är du fredad en liten stund i allafall - återvändare som man vill ha kvar om du inte är uppenbart skum