Aha du menar alltså att man inte litrar ut rollerna
Jo, lottar men sen bestämmer typ "X är så duktig spelare och blev ulv, så jag tar en ulv färre i lyan".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha du menar alltså att man inte litrar ut rollerna
ah då är jag medJo, lottar men sen bestämmer typ "X är så duktig spelare och blev ulv, så jag tar en ulv färre i lyan".
Jadå, och hon är på bättringsvägen!Aj dä hoppas hon får den hjälp hon behöver så allt går bra !
härligt!!!!!!Jadå, och hon är på bättringsvägen!
Fick ingen notis om det här meddelandet Men jag trivs med mitt pensionärsliv! Kanske en annan gångOch hur var det @Sasse var du sugen på att vara med , eller kanske vara LL?
Tackar, tackar för påminnelsen men just finns det tyvärr ingen tid för en ulvlek.@Viva ?så du hinner med att se det i tid denna gången ?
Nämen oj, har jag missat det?Var är @LenaH då? Jag har ju ropat?
Nämen oj, har jag missat det?
1. bollen__
2. Habina
3. supersonic
4. quarter4ever
5. cirkus
6. Klara
7. Niyama (stryk mig om det blir omvandlingar eller riggad lek)
8. Snurrfian
9. LenaH (vågar inte annat)
10.
11.
12.
Fast Caisa var ju med i anonyma leken@Monstermom har inte du fått bredband snart? och @CaisaLundblad var länge sen jag såg till!
Där var ju inte jag medFast Caisa var ju med i anonyma leken
Ta hand om dig!Fint att ni tänker på mig, men jag är inte riktigt i form just nu.
Ok , hoppas du tränar på så formen kommerFint att ni tänker på mig, men jag är inte riktigt i form just nu.
Jag kan påminna dig när det börjarSka bara komma ihåg det bara. Har inte spelat på månader men har bredband den här gången iaf!
1. bollen__
2. Habina
3. supersonic
4. quarter4ever
5. cirkus
6. Klara
7. Niyama (stryk mig om det blir omvandlingar eller riggad lek)
8. Snurrfian
9. LenaH (vågar inte annat)
10. Koppen
11.
12.
Jag kan påminna dig när det börjar