Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Monstermom har inte du fått bredband snart? och @CaisaLundblad var länge sen jag såg till!
De där grävarna får du nog ta och sparka lite på! Eller åtminstone kolla så att de rör på sig... Hoppas att du har det skönt i skogen åtminstone!Är i skogen juh! Har så gott som inget internet alls just nu. Och nej, när jag kommer hem har jag fortfarande inte fått snabbt internet heller. Vet inte vad grävarna sysslar med...
Yey!!!1. bollen__
2. Habina
3. supersonic
4. quarter4ever
5. cirkus
6. Klara
7. Niyama (stryk mig om det blir omvandlingar eller riggad lek)
8. Snurrfian
9. LenaH (vågar inte annat)
10. Koppen
11.Lobelia
12. Mirtai - när Evert kallar så kommer jag såklart
YEY!1. bollen__
2. Habina
3. supersonic
4. quarter4ever
5. cirkus
6. Klara
7. Niyama (stryk mig om det blir omvandlingar eller riggad lek)
8. Snurrfian
9. LenaH (vågar inte annat)
10. Koppen
11.Lobelia
12. Mirtai - när Evert kallar så kommer jag såklart
Jaaa@björnen är fortfarande förlorad i norska fjällen - antar jag
Då var vi tillräckligt många för att dra igång en lek
Vi börjar dock dränera vårt hus idag så jag kan tidigast lägga ut leken i morgon med lekstart lördag (om allt går som det ska), annars läggs den ut på lördag med lekstart på söndag. Hoppas det är ok?
Då var vi tillräckligt många för att dra igång en lek
Vi börjar dock dränera vårt hus idag så jag kan tidigast lägga ut leken i morgon med lekstart lördag (om allt går som det ska), annars läggs den ut på lördag med lekstart på söndag. Hoppas det är ok?
Det låter bra förutom att jag inte har så mycket tid på lördag, men det löser sig!Då var vi tillräckligt många för att dra igång en lek
för mig så funkar det vilket somDå var vi tillräckligt många för att dra igång en lek
Det låter bra! Jag har kanske lite lite tid på lördag, maken fyller 40 idag och ska firas då OM han är ledig från jobb.Då var vi tillräckligt många för att dra igång en lek
OjojojNu har vi påbörjat dräneringen.
Ett avloppsrör för brunnarna i källaren går tydligen utom en sväng mellan brunn A och brunn B. Upptäcktes när det grävdes av.
Elledningen gick inte alls där kartan från Eon visade vilket upptäcktes när den grävdes av.
Vi är tydligen beskaffade med en rejäl mur som går rakt ut från huset mitt på kortsidan. Eller ja nu gör den ju inte det längre men det tog ett par timmar.
Vårt kök har tydligen en alldeles egen avloppsledning. Upptäcktes dock i tid.
Trappan satt inte bara fast i huset utan var helgjuten hela vägen ner till grunden. Det tog sin lilla tid.
Det ska bli spännande att se vad morgondagen bjuder på.
Lägger ut leken på lördag med lekstart på söndag.
Lägger ut leken på lördag med lekstart på söndag.