Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo vem som ska käkas eller lynchas beror ju i mycket på vilken roll denna har och hur den förvaltar den i leken ? Himla dumt att lyncha en man tror är ängel tex? Som käk kan ju en ev ängel vara intressant men svårt att få till kanske om den skyddar sig själv ?
Sedan finns det ju lydiga som erbjuder sina tjänster i förekommande fall , när det verkar lämpligt för lekens fortsatta intrigerande ,@bollen__
Jo jag vetAlltså, det är nåt vi skämtsamt brukar skriva när nån inte har tid att vara med så länge.
Jag är här så hojta om du vill ha hjälpNu börjar det ju arta sig Jag är på terräng i Flyinge under dagen men tänker att jag lägger upp leken någon gång ikväll och så kör vi första DL imorgonkväll. Så om någon mer vill hänga på så får ni anmäla idag! @Viva , har du kollat schemat? @EttNyttNick ?
Och om någon erfaren LL är online ikväll och skulle vilja kolla över balansen också innan jag lägger ut hade det nog också varit bra
hej clown!Jag är också leksugen!
Ny och fin clown dagen till ära (tack @Paddington )
VassegoJag är också leksugen!
Ny och fin clown dagen till ära (tack @Paddington )
Nygammal clownhej clown!
Hurra vad roligt! @cirkus har fått tillbaka sin clown och @Paddington är med och leker!
Inte för att vara sådan, men visst är det väl "någon gång ikväll" nu? @Gabby_Ossi