Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Niyama jag svarade precis likadant till klara för två lekar sedan i anmälningstråden ang att hon kommer få allas röster på sig efter ett flertal lyckade onda vinster bla pga henne , att nja kanske inte min röst , det beror på:)

Jo vem som ska käkas eller lynchas beror ju i mycket på vilken roll denna har och hur den förvaltar den i leken ? Himla dumt att lyncha en man tror är ängel tex? Som käk kan ju en ev ängel vara intressant men svårt att få till kanske om den skyddar sig själv ?
Sedan finns det ju lydiga som erbjuder sina tjänster i förekommande fall , när det verkar lämpligt för lekens fortsatta intrigerande ,@bollen__ :D

Alltså, det är nåt vi skämtsamt brukar skriva när nån inte har tid att vara med så länge.

Nu börjar det ju arta sig :) Jag är på terräng i Flyinge under dagen men tänker att jag lägger upp leken någon gång ikväll och så kör vi första DL imorgonkväll. Så om någon mer vill hänga på så får ni anmäla idag! @Viva , har du kollat schemat? @EttNyttNick ?

Och om någon erfaren LL är online ikväll och skulle vilja kolla över balansen också innan jag lägger ut hade det nog också varit bra :angel:

@Gabby_Ossi jag hoppar på också! :D
Att det ska vara så svårt att låta bli... ;) Men på onsdag är jag nog rätt frånvarande, jag ska kunna rösta utan problem, men i övrigt kommer fokus att ligga på dottern som fyller år! :D

1. cirkus
2. Mirtai
3. Lobelia
4. EmmaN
5. bollen__
6. Habina
7. Klara
8. Emtherlia
9. quarter4ever
10. FiaM
11. Koppen
12. Emro
13. @Artline ( @Cora )
14. TeamLundVer
15. Snurrfian

Nu börjar det ju arta sig :) Jag är på terräng i Flyinge under dagen men tänker att jag lägger upp leken någon gång ikväll och så kör vi första DL imorgonkväll. Så om någon mer vill hänga på så får ni anmäla idag! @Viva , har du kollat schemat? @EttNyttNick ?

Och om någon erfaren LL är online ikväll och skulle vilja kolla över balansen också innan jag lägger ut hade det nog också varit bra :angel:
Jag är här så hojta om du vill ha hjälp :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 489
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar