Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har ju detta varit uppe för diskussion och jag vet bara en LL som gjort så, flera har sagt att de inte tycker det är okej så jag hoppas att det inte kommer ske igen.
Jag har helt missat den diskussionen, men hoppas verkligen du har rätt att det inte kommer förekomma fler gånger.

Jo vem som ska käkas eller lynchas beror ju i mycket på vilken roll denna har och hur den förvaltar den i leken ? Himla dumt att lyncha en man tror är ängel tex? Som käk kan ju en ev ängel vara intressant men svårt att få till kanske om den skyddar sig själv ?
Sedan finns det ju lydiga som erbjuder sina tjänster i förekommande fall , när det verkar lämpligt för lekens fortsatta intrigerande ,@bollen__ :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 489
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar