Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här @quarter4ever

Pågående:

Intresse:
  • glömmerallt, Assistent @bollen__ (om hon fortfarande är intresserad när det är dags) Tema Retro eller annat om deltagarna hellre vill det( Jag tar emot önskemål)
  • Gabby_ossi (?) Tema silver fang (?)
  • Sasse
  • Blacksmithfarm - något av Galenskaparna ;)
  • Paddington (två teman klara, endera som ngn kan ta över el så kan jag köra en lek)
  • Niyama
Nyligen varit:
  • Blacksmithfarm m Cirkus som assistent tema: Stinsen Brinner
  • Niyama
  • Lobelia & Paddington, Tema: Kampen om ringen -Del II Moria Edition
  • Paddington/Bollen, Melodifestival - stadskamp 2016
  • Koppen, Hello Kitty
  • Sasse. Tema: Grimm
  • Blacksmithfarm, assistent: Sasse. Tema: Macken
  • Gabby_Ossi, assistent: glömmerallt. Tema: Angel
  • Artline, Tema: Hunger games
  • Paddington , Assistent: Caisa, Tema: Harry Potter
  • Myrten, Tema: Veckans Brott
  • Niyama, Assistent: Gabby_Ossi, Tema: Watership Down
  • Lobelia, Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.
  • glömmerallt, Dentaku och bollen__, Sherlock (den unge SH??)
  • Asko (assistent Artline, mentor Niyama), Tema: Lion King
  • Monstermom (mentor Myrten), Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
  • Mirtai, Tema: Buffy
  • Paddington
Praolista:
quarter4ever
cirkus
heartstring

Här @quarter4ever

Pågående:

Intresse:
  • glömmerallt, Assistent @bollen__ (om hon fortfarande är intresserad när det är dags) Tema Retro eller annat om deltagarna hellre vill det( Jag tar emot önskemål)
  • Sasse
  • Paddington (två teman klara, endera som ngn kan ta över el så kan jag köra en lek)
  • Niyama
Nyligen varit:
  • Niyama
  • Koppen, Hello Kitty
  • Lobelia, Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.
  • Monstermom (mentor Myrten), Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
  • Paddington
Praolista:
quarter4ever
cirkus
heartstring
ja ok
men på denna ligger ju bsf före både dig och björnen, så jag gjorde faktiskt det du skrev i förra inlägget, puttade ner BSF i intresselistan , för iom att hon höll sista leken var det för mig rätt givet att man hamnar längst ner då?
Och de som varit längst ifrån att hålla en lek, hamnar överst och om det inte passar så går bollen vidare till nästa på listan osv? så att även den som nyligen hållit i en lek kan hålla i nästkommande om ingen av de som ligger före i intresselistan kan/vill/orkar / av vilken annan orsak som helst är förhindrad?

ja ok
men på denna ligger ju bsf före både dig och björnen, så jag gjorde faktiskt det du skrev i förra inlägget, puttade ner BSF i intresselistan , för iom att hon höll sista leken var det för mig rätt givet att man hamnar längst ner då?
Och de som varit längst ifrån att hålla en lek, hamnar överst och om det inte passar så går bollen vidare till nästa på listan osv? så att även den som nyligen hållit i en lek kan hålla i nästkommande om ingen av de som ligger före i intresselistan kan/vill/orkar / av vilken annan orsak som helst är förhindrad?

Men vi brukar ju gå efter vem som senast varit, så ordningen under intresse är ointressant.

"Men vi brukar ju gå efter vem som senast varit, så ordningen under intresse är ointressant"

ok men borde det då inte följa logiskt enligt ditt resonemang innan ( se mina understrykningar) att det ändå är som jag tyckte i min upplaga av intresseanmälningar?
jag menar alltså att glömmerallt borde stå på tur, därefter sasse( som sagt att hon inte kan/vill), Gabby_Ossi vill men kan först om en vecka
och då borde de vara björnen före dig? men kanske visste hon inte heller att du ville hålla en lek nu, då det inte heller stod på intresselistan förrens ikväll, så om du hellre håller i en lek så kan hon kanske tänka sig att vänta , det är ju inte på liv och död ( inte nu iallafall;)) @Paddington

Nyligen varit:
  • Niyama
  • Koppen, Hello Kitty
  • Paddington

"Men vi brukar ju gå efter vem som senast varit, så ordningen under intresse är ointressant"

ok men borde det då inte följa logiskt enligt ditt resonemang innan ( se mina understrykningar) att det ändå är som jag tyckte i min upplaga av intresseanmälningar?
jag menar alltså att glömmerallt borde stå på tur, därefter sasse( som sagt att hon inte kan/vill), Gabby_Ossi vill men kan först om en vecka
och då borde de vara björnen före dig? men kanske visste hon inte heller att du ville hålla en lek nu, då det inte heller stod på intresselistan förrens ikväll, så om du hellre håller i en lek så kan hon kanske tänka sig att vänta , det är ju inte på liv och död ( inte nu iallafall;)) @Paddington

Nyligen varit:
  • Niyama
  • Koppen, Hello Kitty
  • Paddington
Alltså vi har ju listan på de som varit, så ordningen under intresse känns inte då viktig. Men du kan ju ordna upp den om du tycker det är viktigt :D

Enligt listan har Sasse hållit en lek egter gabby, så ska du ha listan korrekt är det först ga, sen gabby.

Enligt listan har Sasse hållit en lek egter gabby, så ska du ha listan korrekt är det först ga, sen gabby.
jag skrev ju det?;)
ga -inget besked,
sasse sagt att det inte funkar därav är det G_O på tur( som inte kan förrens om en vecka)?
Haha har du lekabstinens eller:rofl:, känns som jag behöver försvara mina vilda teorier :rofl::laugh:

Alltså vi har ju listan på de som varit, så ordningen under intresse känns inte då viktig. Men du kan ju ordna upp den om du tycker det är viktigt :D
redan gjort ;) hälsningar listnörden:o
Intresse:
  • Sasse
  • Paddington
  • Niyama

jag skrev ju det?;)
ga -inget besked,
sasse sagt att det inte funkar därav är det G_O på tur( som inte kan förrens om en vecka)?
Haha har du lekabstinens eller:rofl:, känns som jag behöver försvara mina vilda teorier :rofl::laugh:
Nej du skrev
1 ga
2 Sasse
3 gabby

Om du vill ha listan rätt (det var väl det som var viktigt?) så är det
1 ga
2 gabby
3 sasse

:rofl:
varför känner jag det som jag är i en egen ulvspelsduell med dig inatt:D
hänvisar till mitt inlägg #1565;)
Är på mobilen så kan inte se nr. Men jag citerade ett inlägg där det stod så som jag skrev. Alltså greja hur du vill med listan, liksom vi har den på vilka som varit så spela roll.

Är på mobilen så kan inte se nr. Men jag citerade ett inlägg där det stod så som jag skrev. Alltså greja hur du vill med listan, liksom vi har den på vilka som varit så spela roll.
nejmen, jag menar ju inget illa:( så får du inte ta det... se mitt inlägg:

Om jag ska gå efter intresselistan så är det glömmerallt som vi inte vet om hon vill/orkar hålla i en lek just nu, har försökt tagga, så kanske passar det inte just nu?
Sasse har sagt uttryckligen att det inte funkar, och Gabby_Ossi står beredd när det kan ha hunnits lekts klart i denna lek, som de flesta verkar vilja ha igång till ti-onsd typ( BSF har redan hållt en galenskaparna lek- nyss "stinsen brinner" - så puttar ner henne i listan ( no offense:) )
Pågående:

Intresse:
  • Sasse
  • Paddington
  • Niyama
Nyligen varit:
  • Niyama
  • Koppen, Hello Kitty
  • Paddington
Praolista:
quarter4ever
cirkus
heartstring

vilket var vad jag hänvisade till i inlägget jag syftade på ( eh blev det begripligt?:crazy:)

Jag tar inte illa upp på nåt sätt, känner bara att jag inte är så intresserad av en fortsatt list-diskussion :p
nä är inget viktigt för mig heller, behöver nanna för har tuffa dagar framför( och bakom !) mig med att snygga till huset inför visning så det förhoppningsvist ger så mycket pengar i försäljningen att jag inte behöver bo hos vänner och bekanta lite hursom i höst och inte ens ha plats för barnen på en bra nivå....
håller tummarna för att det blir bra i slutändan iaf!

Jag är lite lagom fräck och sätter upp mig i LL rollen :p
Om leken drar igång alltförsent så får jag väl lämna över stafettpinnen till @Gabby_Ossi å hon får avsluta den ;)

Eftersom alla verkar vara rörande överens om att det skulle vara kul med en lek med anonyma nick så kör vi på det.
Alla skickar PM till mig med era nick ni skapat själva. I anmälningslistan kommer jag bara skriva deltagare1, deltagare2 osv så ni kan se hur många som är anmälda men inte vilka. Nicken får ni se först när jag postar leken. När jag har minst 12 deltagare drar jag igång leken - låter det som en plan?

Inga omvandlingsroller kommer vara med.

LL: Paddington - Sidekick @quarter4ever (om du inte vill leka förstås?)
Tema: Morden i Midsomer (går i repris på tv nu om ni vill komma i stämning innan ;) )

Taggar de som redan visat intresse för att leka så de vet om de ändrade förutsättningarna m nicken
@CaisaLundblad @Blacksmithfarm @cirkus @Habina @bollen_ @Mirtai @Snurrfian @Emro

LL: ? Praoelev/sidekick: quarter4ever

1. @CaisaLundblad
2. @Blacksmithfarm (borta tisd-onsd, osäkert med aktivitet om leken är igång då:))
3. cirkus
4. @Habina
5. @bollen__
6. Mirtai
7. @Snurrfian
8 @Emro
9
10
11
12

Alla taggade - läs igenom diskussionen om anonymlek och säg om ni kan tänka er att byta ut listan?
Jag är helt med! :D Måste bara försöka fixa en mejladress... Jag kan kanske låna barnens, de brukar ju låna min när de behöver fler mejladresser mvh avdelningen som börjar hysa agg till åldersgränser på tv-spel, om man nu ska kunna göra underkonton till föräldrakonto så borde väl jag som förälder kunna avgöra vad mitt barn ska kunna göra? :banghead:

Jag är lite lagom fräck och sätter upp mig i LL rollen :p
Om leken drar igång alltförsent så får jag väl lämna över stafettpinnen till @Gabby_Ossi å hon får avsluta den ;)

Eftersom alla verkar vara rörande överens om att det skulle vara kul med en lek med anonyma nick så kör vi på det.
Alla skickar PM till mig med era nick ni skapat själva. I anmälningslistan kommer jag bara skriva deltagare1, deltagare2 osv så ni kan se hur många som är anmälda men inte vilka. Nicken får ni se först när jag postar leken. När jag har minst 12 deltagare drar jag igång leken - låter det som en plan?

Inga omvandlingsroller kommer vara med.

LL: Paddington - Sidekick @quarter4ever (om du inte vill leka förstås?)
Tema: Morden i Midsomer (går i repris på tv nu om ni vill komma i stämning innan ;) )

Taggar de som redan visat intresse för att leka så de vet om de ändrade förutsättningarna m nicken
@CaisaLundblad @Blacksmithfarm @cirkus @Habina @bollen_ @Mirtai @Snurrfian @Emro
Startar du en helt ny lista nu och skriver här hur många som anmält sig?
Eller ska vi anmäla i den befintliga listan och skapa nicken när leken ska börja?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 490
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar