Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är lite lagom fräck och sätter upp mig i LL rollen :p
Om leken drar igång alltförsent så får jag väl lämna över stafettpinnen till @Gabby_Ossi å hon får avsluta den ;)

Eftersom alla verkar vara rörande överens om att det skulle vara kul med en lek med anonyma nick så kör vi på det.
Alla skickar PM till mig med era nick ni skapat själva. I anmälningslistan kommer jag bara skriva deltagare1, deltagare2 osv så ni kan se hur många som är anmälda men inte vilka. Nicken får ni se först när jag postar leken. När jag har minst 12 deltagare drar jag igång leken - låter det som en plan?

Inga omvandlingsroller kommer vara med.

LL: Paddington - Sidekick @quarter4ever (om du inte vill leka förstås?)
Tema: Morden i Midsomer (går i repris på tv nu om ni vill komma i stämning innan ;) )

Taggar de som redan visat intresse för att leka så de vet om de ändrade förutsättningarna m nicken
@CaisaLundblad @Blacksmithfarm @cirkus @Habina @bollen_ @Mirtai @Snurrfian @Emro
skulle vara skitkul att leka "anonyma leken" men kommer inte hinna, så hoppar det denna gången!
jag sidekickar gärna med dig:), även om det inte blir nån lek innan Gabbys, för är full rulle denna vecka med upprensning, packa undan samt att fixa till det som behöver fixas på huset, sedan besiktning, fotografering och sedan kommer det ut till salu på må/ti med därpå följande visning (ar) så misstänker att det inte kommer bli bättre tid framöver, behöver ju kika på marknaden själv också, och kanske gå på visningar för egen del dessutom.
Sedan ska det bli kul att vara bakom kulisserna också:)

så här är det tänkt- ingen skriver i sig i listan själv, för det blir ju uppenbart vem som är vem då:D om man använder sitt gamla nick alltså...
dessutom skapar man ett eget nytt nick och det nicket skickar pm till Paddington ( som då inte heller kommer veta vem som är vem;) )
Så startar en ny lista!
Den kommer att fyllas på allt eftersom med antalet av Björnen, era nya namn kommer alltså inte synas innan leken startar ( om jag förstått det rätt? jag kanske får smäll på fingrarna sedan av Björnen:o)
klipper in vad Björnen själv skrev
"Eftersom alla verkar vara rörande överens om att det skulle vara kul med en lek med anonyma nick så kör vi på det.
Alla skickar PM till mig(Paddington) med era nick ni skapat själva. I anmälningslistan kommer jag bara skriva deltagare1, deltagare2 osv så ni kan se hur många som är anmälda men inte vilka. Nicken får ni se först när jag postar leken. När jag har minst 12 deltagare drar jag igång leken - låter det som en plan?"

"anonyma leken"- anmälan endast i PM till Paddington använd ert nya nick!
LL: Paddington
- Sidekick @quarter4ever
Tema: Morden i Midsomer (går i repris på tv nu om ni vill komma i stämning innan ;) )

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

Jag är lite lagom fräck och sätter upp mig i LL rollen :p
Om leken drar igång alltförsent så får jag väl lämna över stafettpinnen till @Gabby_Ossi å hon får avsluta den ;)

Eftersom alla verkar vara rörande överens om att det skulle vara kul med en lek med anonyma nick så kör vi på det.
Alla skickar PM till mig med era nick ni skapat själva. I anmälningslistan kommer jag bara skriva deltagare1, deltagare2 osv så ni kan se hur många som är anmälda men inte vilka. Nicken får ni se först när jag postar leken. När jag har minst 12 deltagare drar jag igång leken - låter det som en plan?

Inga omvandlingsroller kommer vara med.

LL: Paddington - Sidekick @quarter4ever (om du inte vill leka förstås?)

Taggar de som redan visat intresse för att leka så de vet om de ändrade förutsättningarna m nicken
@CaisaLundblad @Blacksmithfarm @cirkus @Habina @bollen_ @Mirtai @Snurrfian @Emro
taggar @bollen__ för den verkar inte blivit grön i förra inlägget!
Passar på att tagga även @Myrten @Mammas, kanske en lek för dem?

Så alltså, en ska inte ens veta vilka som är med? Vilka en har att välja på alltså? :D Verkar askul! Kommer nog smyga i kulisserna i vilket fall, mellan all packning! (Som jag inte alls borde ägna mig åt precis just nu! :angel: ;))

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 490
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar