skulle vara skitkul att leka "anonyma leken" men kommer inte hinna, så hoppar det denna gången!Jag är lite lagom fräck och sätter upp mig i LL rollen
Om leken drar igång alltförsent så får jag väl lämna över stafettpinnen till @Gabby_Ossi å hon får avsluta den
Eftersom alla verkar vara rörande överens om att det skulle vara kul med en lek med anonyma nick så kör vi på det.
Alla skickar PM till mig med era nick ni skapat själva. I anmälningslistan kommer jag bara skriva deltagare1, deltagare2 osv så ni kan se hur många som är anmälda men inte vilka. Nicken får ni se först när jag postar leken. När jag har minst 12 deltagare drar jag igång leken - låter det som en plan?
Inga omvandlingsroller kommer vara med.
LL: Paddington - Sidekick @quarter4ever (om du inte vill leka förstås?)
Tema: Morden i Midsomer (går i repris på tv nu om ni vill komma i stämning innan )
Taggar de som redan visat intresse för att leka så de vet om de ändrade förutsättningarna m nicken
@CaisaLundblad @Blacksmithfarm @cirkus @Habina @bollen_ @Mirtai @Snurrfian @Emro
jag sidekickar gärna med dig, även om det inte blir nån lek innan Gabbys, för är full rulle denna vecka med upprensning, packa undan samt att fixa till det som behöver fixas på huset, sedan besiktning, fotografering och sedan kommer det ut till salu på må/ti med därpå följande visning (ar) så misstänker att det inte kommer bli bättre tid framöver, behöver ju kika på marknaden själv också, och kanske gå på visningar för egen del dessutom.
Sedan ska det bli kul att vara bakom kulisserna också