Gör det?
Jag tex är inte anmäld och vill kanske inte avslöja ens om jag ska vara med...
Om listan startas typ imorgon så kanske det funkar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör det?
Ja det var så jag tänkte. Det kanske finns några gamlingar som vill spela under andra förutsättningar?Om listan startas typ imorgon så kanske det funkar.
För min del är det okej - kan bli intressant . Och eftersom leken startar tidigast imorgon antar jag att DL blir tidigast onsdag kväll?LL: ? Praoelev/sidekick: quarter4ever
1. @CaisaLundblad
2. @Blacksmithfarm (borta tisd-onsd, osäkert med aktivitet om leken är igång då)
3. cirkus
4. @Habina
5. @bollen__
6. Mirtai
7. @Snurrfian
8 @Emro
9
10
11
12
Alla taggade - läs igenom diskussionen om anonymlek och säg om ni kan tänka er att byta ut listan?
För min del är det okej - kan bli intressant . Och eftersom leken startar tidigast imorgon antar jag att DL blir tidigast onsdag kväll?
Får jag gissa: Farrieryard?För min del är det okej - kan bli intressant . Och eftersom leken startar tidigast imorgon antar jag att DL blir tidigast onsdag kväll?
Får jag gissa: Farrieryard?
alltså har det verkligen hänt?Kom på en till fördel: det kom ju fram att vissa LL avgjorde rollfördelningen efter hur vass den tyckte att lyan blev. Om inte ens LL vet vem som är vem så kan inte detta ske.
det är klart du ska vara medGör det?
Ja , enligt den LL så var det så. Har kvar pm:en.alltså har det verkligen hänt?
Det har jag väldigt svårt att se eftersom lottningen ändå borde vara gjord i det första steget? fattar inte...?
menar om lyan är bestämd så är väl de goda också bestämda, eller så fattar jag inte hur du menar?
Om jag ska gå efter intresselistan så är det glömmerallt som vi inte vet om hon vill/orkar hålla i en lek just nu, har försökt tagga, så kanske passar det inte just nu?Vem ska vara LL? Är väl bara Paddan och jag som anmält intresse?
ja i så fall är det illa, och inget kulJa , enligt den LL så var det så. Har kvar pm:en.
Balansen mellan goda/onda avgjordes av vilka som var i lyan, i detta fall ansåg LL att lyan var vass så vi fick det svårare för att vi skulle få en utmaning.
Jag bestämmer balansen först och lottar sen. Tycker inte det är upp till LL att sitta och bedöma folks skicklighet.
var du i lyan eller läste jag helt fel hur du menade att "vi skulle få en utmaning"?i detta fall ansåg LL att lyan var vass så vi fick det svårare för att vi skulle få en utmaning.
Intresselistan står inte i ordning, t.ex paddan står alltid på den. Vi går ju efter de som senast haft lekar eller haft många lekar, därav listan på de som haft.Om jag ska gå efter intresselistan så är det glömmerallt som vi inte vet om hon vill/orkar hålla i en lek just nu, har försökt tagga, så kanske passar det inte just nu?
Sasse har sagt uttryckligen att det inte funkar, och Gabby_Ossi står beredd när det kan ha hunnits lekts klart i denna lek, som de flesta verkar vilja ha igång till ti-onsd typ( BSF har redan hållt en galenskaparna lek- nyss "stinsen brinner" - så puttar ner henne i listan ( no offense )
Pågående:
Intresse:
Nyligen varit:
- glömmerallt, Assistent @bollen__ (om hon fortfarande är intresserad när det är dags) Tema Retro eller annat om deltagarna hellre vill det( Jag tar emot önskemål)
- Gabby_ossi (?) Tema silver fang (?)
- Sasse
- Paddington
- Niyama
- Blacksmithfarm - något av Galenskaparna
Praolista:
- Blacksmithfarm m Cirkus som assistent tema: Stinsen Brinner
- Niyama
- Lobelia & Paddington, Tema: Kampen om ringen -Del II Moria Edition
- Paddington/Bollen, Melodifestival - stadskamp 2016
- Koppen, Hello Kitty
- Sasse. Tema: Grimm
- Blacksmithfarm, assistent: Sasse. Tema: Macken
- Gabby_Ossi, assistent: glömmerallt. Tema: Angel
- Artline, Tema: Hunger games
- Paddington , Assistent: Caisa, Tema: Harry Potter
- Myrten, Tema: Veckans Brott
- Niyama, Assistent: Gabby_Ossi, Tema: Watership Down
- Lobelia, Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.
- glömmerallt, Dentaku och bollen__, Sherlock (den unge SH??)
- Asko (assistent Artline, mentor Niyama), Tema: Lion King
- Monstermom (mentor Myrten), Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
- Mirtai, Tema: Buffy
- Paddington
quarter4ever
cirkus
heartstring
Ja jag var i lyan och blev less på att LL medvetet gjort balansen så för att hon ansåg att vi var duktiga. Liksom när jag väl blir ond och inte kan bli käk så bestämmer LL att lyan blev så bra så vi ska få det extra svårt.var du i lyan eller läste jag helt fel hur du menade att "vi skulle få en utmaning"?
@Niyama
- Blacksmithfarm m Cirkus som assistent tema: Stinsen Brinner
- Niyama
- Lobelia & Paddington, Tema: Kampen om ringen -Del II Moria Edition
- Paddington/Bollen, Melodifestival - stadskamp 2016
- Koppen, Hello Kitty
- Sasse. Tema: Grimm
- Blacksmithfarm, assistent: Sasse. Tema: Macken
- Gabby_Ossi, assistent: glömmerallt. Tema: Angel
- Artline, Tema: Hunger games
- Paddington , Assistent: Caisa, Tema: Harry Potter
- Myrten, Tema: Veckans Brott
- Niyama, Assistent: Gabby_Ossi, Tema: Watership Down
- Lobelia, Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.
- glömmerallt, Dentaku och bollen__, Sherlock (den unge SH??)
- Asko (assistent Artline, mentor Niyama), Tema: Lion King
- Monstermom (mentor Myrten), Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
- Mirtai, Tema: Buffy
- Paddington
Ja den ser ut att stämma, trodde du menade att du flyttade ned bsf på intresselistan. Jag uppdaterade tidigare idag, den listan stämmer.@Niyama
denna stämmer väl? Och du höll väl i leken innan denna? Eller är jag helt borta i skallen?
så om man ska gå efter turordning, oavsett intresseanmälan så borde det väl ändå stämma?