Vi tycker om dig ändå Evert
Meh jag taggade ju inte-ni är onda onda allihopa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh jag taggade ju inte-ni är onda onda allihopa
alltså jag kan vara återhållsam så skulle nog kunna fixa det faktiskt!Ja men det är ju upp till var och en att visa sitt rätta jag? Jag menar - Evert skulle tvingas dra ner sitt skrivande till en tredjedel, @Lobelia skulle tvingas lära sig skillnaden mellan siare och spion , @Snurrfian skulle behöva verka strukturerad, @cirkus skulle sluta använda , jag skulle få sluta inleda varje mening med "alltså-", @Klara skulle börja lukta och du skulle svälta.
Jag tror det när jag ser detalltså jag kan vara återhållsam så skulle nog kunna fixa det faktiskt!
Med det sagt så är det en kul idé! jag skulle ( om det passar) tycka att det vore roligt med en anonymlek- jag paxar " Q" direkt - eh-eller inte.....
alltså jag kan vara återhållsam så skulle nog kunna fixa det faktiskt!
Så snart ska du också bli troendeJag tror det när jag ser det
Nej poängen är att jag inte tror digSå snart ska du också bli troende
LL i den leken kanske ska se till att ha en hjälpreda till att endast svara på PM...åhum, nu snackade vi i leken
vavava
Tre hjälpredor, två som svara Evert och en som svarar restenLL i den leken kanske ska se till att ha en hjälpreda till att endast svara på PM...
LL i den leken kanske ska se till att ha en hjälpreda till att endast svara på PM...
Man behöver inte svara, hon pratar så bra med sig själv
vofförinte dårå?Nej poängen är att jag inte tror dig
Och framför allt kanske det blir lite roligare för dem som ofta blir siade eller käk tidigt lite väl ofta.Men ideén som sådan är kul tycker jag!
Anonym-leken borde ju kunna ge ytterligare en dimension till detta med att kunna luras och teoria för sitt lag -eller?
Och om inte ens lyan vet vilka som är med i laget ( OM alla kan hålla sig ifrån att berätta det?- kanske att LL inte blir utkastad så det kommer klart att framgå?) så blir det ju jättespännade!
Stackars LL i den leken
Nej poängen är att jag inte tror dig
LL i den leken kanske ska se till att ha en hjälpreda till att endast svara på PM...
Tre hjälpredor, två som svara Evert och en som svarar resten
Man behöver inte svara, hon pratar så bra med sig själv
det håller jag med om- det vore ett bra grepp kanske?Och framför allt kanske det blir lite roligare för dem som ofta blir siade eller käk tidigt lite väl ofta.
Såja, du har ju alltid rösterna i huvudet att prata med.
men nu börjar du snacka "grey-språk!"En helt vanlig vaniljlek med "vanliga" roller och utan gissningskonsekvenser åtminstone första gången? Bara en hel massa nya användare?