Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänj dig av med smileyn först!Jag håller med om att idén med helt anonyma användare vore skitkul
HMSåja, du har ju alltid rösterna i huvudet att prata med.
Vänj dig av med smileyn först!
Jag vet!Va? Jag fattar INGENTING
jag älskar verkligen den smileyn
Men håller med om idén i sig- och då tycker jag att ALLA(nya som gamla) som vill leka ska vara med, och det kan också var en god idé om LL (s) själva ger namn åt deltagarna så det bara blir enl principen
123 abc etc
Jag tror inte det funkar, det är enklast om alla väljer själva. Dels för att det blir ohållbart om LL ska sitta och skapa konton (hur många mailadresser kan man ha?) och om vi själva ska skapa kontona så är det ju en hit om något inte är upptaget.Men håller med om idén i sig- och då tycker jag att ALLA(nya som gamla) som vill leka ska vara med, och det kan också var en god idé om LL (s) själva ger namn åt deltagarna så det bara blir enl principen
123 abc etc
Menar du att vi ska lyckas hålla isär deltagare som heter typ Ab1 och Abc2?
menar som jag skrev i senaste inlägget att man kan ta ulvlek 1 , ulvlek 2 etc som namn, det går ju att fortsätta i en oändlig serie- eller hur, dock det med mailadresserna är ett bekymmer- där är jag med dig....Jag tror inte det funkar, det är enklast om alla väljer själva. Dels för att det blir ohållbart om LL ska sitta och skapa konton (hur många mailadresser kan man ha?) och om vi själva ska skapa kontona så är det ju en hit om något inte är upptaget.
boktstaverar
A B C
eller 1 2 3
eller så heter alla
Ulvlek 1 Ulvlek 2 etc ( för det lär inte vara taget?)
Där håller jag med @Niyama - jag skulle ha jättesvårt att skilja olika spelare åt med så lika namn.menar som jag skrev i senaste inlägget att man kan ta ulvlek 1 , ulvlek 2 etc som mann, det går ju att fortsätta i en oändlig serie- eller hur, dock det med mailadresserna är ett bekymmer- där är jag med dig....
menar som jag skrev i senaste inlägget att man kan ta ulvlek 1 , ulvlek 2 etc som namn, det går ju att fortsätta i en oändlig serie- eller hur, dock det med mailadresserna är ett bekymmer- där är jag med dig....
hm det är väl inget värre än att kalla alla för 1, 2, 3 men jag kan också se din poäng...Där håller jag med @Niyama - jag skulle ha jättesvårt att skilja olika spelare åt med så lika namn.
Nej nej nej. Då går det ju att lista ut vilka folk är beroende på när de anmält sig. Använd gamla listan men skicka pm till LL med det nya nicket när det är dax.Mitt förslag (om vi nu ska göra detta) är att vi gör en ny lista och så får folk anmäla sig med de nick de ska spela med.
menar som jag skrev i senaste inlägget att man kan ta ulvlek 1 , ulvlek 2 etc som namn, det går ju att fortsätta i en oändlig serie- eller hur, dock det med mailadresserna är ett bekymmer- där är jag med dig....
Gör det?Nej nej nej. Då går det ju att lista ut vilka folk är beroende på när de anmält sig. Använd gamla listan men skicka pm till LL med det nya nicket när det är dax.