Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men håller med om idén i sig- och då tycker jag att ALLA(nya som gamla) som vill leka ska vara med, och det kan också var en god idé om LL (s) själva ger namn åt deltagarna så det bara blir enl principen
123 abc etc:)

Men håller med om idén i sig- och då tycker jag att ALLA(nya som gamla) som vill leka ska vara med, och det kan också var en god idé om LL (s) själva ger namn åt deltagarna så det bara blir enl principen

Menar du att vi ska lyckas hålla isär deltagare som heter typ Ab1 och Abc2? :p

Jag tror inte det funkar, det är enklast om alla väljer själva. Dels för att det blir ohållbart om LL ska sitta och skapa konton (hur många mailadresser kan man ha?) och om vi själva ska skapa kontona så är det ju en hit om något inte är upptaget.

Jag tror inte det funkar, det är enklast om alla väljer själva. Dels för att det blir ohållbart om LL ska sitta och skapa konton (hur många mailadresser kan man ha?) och om vi själva ska skapa kontona så är det ju en hit om något inte är upptaget.
menar som jag skrev i senaste inlägget att man kan ta ulvlek 1 , ulvlek 2 etc som namn, det går ju att fortsätta i en oändlig serie- eller hur, dock det med mailadresserna är ett bekymmer- där är jag med dig....

menar som jag skrev i senaste inlägget att man kan ta ulvlek 1 , ulvlek 2 etc som mann, det går ju att fortsätta i en oändlig serie- eller hur, dock det med mailadresserna är ett bekymmer- där är jag med dig....
Där håller jag med @Niyama - jag skulle ha jättesvårt att skilja olika spelare åt med så lika namn.

Mitt förslag (om vi nu ska göra detta) är att vi gör en ny lista och så får folk anmäla sig med de nick de ska spela med. :)

menar som jag skrev i senaste inlägget att man kan ta ulvlek 1 , ulvlek 2 etc som namn, det går ju att fortsätta i en oändlig serie- eller hur, dock det med mailadresserna är ett bekymmer- där är jag med dig....

Måste man ange mejladress nu på nya buke? Förr kunde man skriva typ hittepå@leken.nu men numera kanske man måste bekräfta?

Mitt förslag (om vi nu ska göra detta) är att vi gör en ny lista och så får folk anmäla sig med de nick de ska spela med. :)
Nej nej nej. Då går det ju att lista ut vilka folk är beroende på när de anmält sig. Använd gamla listan men skicka pm till LL med det nya nicket när det är dax.

Näver Bäver att jag är med i en lek där alla heter nästan samma sak. Jag kan ju inte hålla isär er när ni har era riktiga namn ju! :angel:

Nej nej nej. Då går det ju att lista ut vilka folk är beroende på när de anmält sig. Använd gamla listan men skicka pm till LL med det nya nicket när det är dax.
Gör det?
Jag tex är inte anmäld och vill kanske inte avslöja ens om jag ska vara med... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 490
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar