Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas det inte blir en upprepning av lejonkungen nu att jag åker ut direkt ;) skulle jag göra det så kommer jag inte börja gråta denna gången, haha!

Är den andra leken avslutad? När tros denna komma igång? Om det är nu i dagarna hoppar jag av, inget nätverk på datorn och telefonen hackar så mycket att jag bara vill slänga den i väggen...

vet inte riktigt när denna är tänkt att komma igång - runt onsdag tror jag är realistiskt, iaf om det ska var en påsklek ;)
Hmm. Vågar jag vara med då tro? Åker till Sthlm på fredag, skall ställa ut hunden på lördag. Kommer ju ha internet, men lördagen blir det nog vääldigt låg aktivitet..

Jag fick en jättemärklig lust att vara med på en lek igen.

LL:

1. Sasse
2. quarter4ever
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Behöver lära mig att inte verka så misstänkt tydligen- ute först igen,
och tur har jag inte i lottningar heller,
Åkt 100% de fyra gånger jag varit utsatt för det...:(

Tur i kärlek kanske?

Om vi blir kvar här så kan jag rent teoretiskt leka för här finns WiFi.
Men vi kanske åker till Kerala - om det inte är för varmt +36-37 grader så jag är lite tveksam

Jag kommer hoppa denna leken för vi ska iväg helgen som kommer nu men jävla skit att jag missar Harry Potter :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025