Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm. Vågar jag vara med då tro? Åker till Sthlm på fredag, skall ställa ut hunden på lördag. Kommer ju ha internet, men lördagen blir det nog vääldigt låg aktivitet..vet inte riktigt när denna är tänkt att komma igång - runt onsdag tror jag är realistiskt, iaf om det ska var en påsklek
Jag kan rösta på dig förstHmm. Vågar jag vara med då tro? Åker till Sthlm på fredag, skall ställa ut hunden på lördag. Kommer ju ha internet, men lördagen blir det nog vääldigt låg aktivitet..
ja du behöver bara skriva nåt som kan tolka hursom så slipper jag ha 1DL-ångest....Hmm. Vågar jag vara med då tro? Åker till Sthlm på fredag, skall ställa ut hunden på lördag. Kommer ju ha internet, men lördagen blir det nog vääldigt låg aktivitet..
Nevermind! Jag har internet igenvet inte riktigt när denna är tänkt att komma igång - runt onsdag tror jag är realistiskt, iaf om det ska var en påsklek
Jag fick en jättemärklig lust att vara med på en lek igen.
LL:
1. Sasse
2. quarter4ever
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Behöver lära mig att inte verka så misstänkt tydligen- ute först igen,
och tur har jag inte i lottningar heller,
Åkt 100% de fyra gånger jag varit utsatt för det...
om det vore så väl....Tur i kärlek kanske?
Kommer bli två sidor, lite olika specialroller å hur komplicerat det blir beror väl på deltagarnaHur komplicerad kommer leknen bli @Paddington ? Alltså hur mycket specialrolller och sådant?