Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråkigt MatmissbrukarenJag kommer hoppa denna leken för vi ska iväg helgen som kommer nu men jävla skit att jag missar Harry Potter
Kommer bli två sidor, lite olika specialroller å hur komplicerat det blir beror väl på deltagarna
Äh, gör som jag; läs den inte!Jag tänkte mest hur mycket energi som behöver lägggas på att förstå rolllistan.
Då orkar du garanterat m minJag tänkte mest hur mycket energi som behöver lägggas på att förstå rolllistan. Just nu orkar jag inte en komplicerad lek men annars är jag gärna med. Typ som Myrtens nuvarande är helt okej, men krångligare orkar jag nog tyvärr inte.
Jag vet att det inte är nödvändigt att djupdyka i rollistorna, vrida och vända och syna i sömmarna. Men det är ju så roligt så jag har svårt att låta bli.
Äh, gör som jag; läs den inte!
Kanske, men du går miste om en upplevelse! Den du får, halvvägs in i leken eller senare, när någon nämner en roll som inte brukar vara med. Jag blir alltid jätteförvånad ("Va? Är den rollen med?!"), trots att jag vet att jag leker i blindomeh, det är ju halva nöjet nästan
Kanske, men du går miste om en upplevelse! Den du får, halvvägs in i leken eller senare, när någon nämner en roll som inte brukar vara med. Jag blir alltid jätteförvånad ("Va? Är den rollen med?!"), trots att jag vet att jag leker i blindo
Det finns fördelar med att vara glömsk, jag kan både äta kakan och ha den kvar. Att läsa rollistan är inte det samma som att minnas den.
Är det inte flera på LL listan som inte ens haft nån lek sen paddan hade sist?LL: Borde det inte vara dags för @Paddis och Harry Potter?
Är det inte flera på LL listan som inte ens haft nån lek sen paddan hade sist?
Tycker dessa ska få chansen då, om de vill. Meningslöst med listan annars.Jo, ingen på intresselistan har haft lek efter Paddis senaste bortsett från Lobelia. I varje fall om listan på "nyligen varit" stämmer.
Plockar med denna, så den inte försvinner...
(passade på att leka lite och göra punktlistor )
LL-listan!
Pågående:
Myrten, Tema: Veckans brott
Turordning:
??
Intresse:
- Sasse?
- Paddington, Prao: CaisaLundblad.
Tema: Harry Potter och fången från Azkaban- Gabby_Ossi, erfaren hjälp önskas.
Tema: Angel , nya specialroller och gärna stor!- CaisaLundblad
Tema: Silver Fang- Artline, mentor önskas.
Tema: Hunger games.- Blacksmithfarm
Tema: Quest for Camelot (sagan om det magiska svärdet på svenska)
(Vill nog ha mentor...)- Lobelia/Paddingto
Tema: Kampen om ringen -Del II Moria Edition.
Nyligen varit:
- Niyama, Assistent: Gabby_Ossi
Tema: Watership Down- Lobelia
Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.- glömmerallt, Dentaku och bollen__
Sherlock (den unge SH??)- Asko (assistent Artline, mentor Niyama)
Tema: Lion King- Monstermom (mentor Myrten)
Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller- Mirtai
Tema: Buffy- Paddington