Jag tog efter ordningen på lista minus Sasse som ville leka och redan var anmäld.Är det inte flera på LL listan som inte ens haft nån lek sen paddan hade sist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog efter ordningen på lista minus Sasse som ville leka och redan var anmäld.Är det inte flera på LL listan som inte ens haft nån lek sen paddan hade sist?
Jag tog efter ordningen på lista minus Sasse som ville leka och redan var anmäld.
Hm, nä? De jag taggade är ju före. Men vill de avvakta så är det ju lugnt
LL-listan!
Pågående:
Myrten, Tema: Veckans brott
Turordning:
??
Intresse:
- Sasse?
- Paddington, Prao: CaisaLundblad.
Tema: Harry Potter och fången från Azkaban- Gabby_Ossi, erfaren hjälp önskas.
Tema: Angel , nya specialroller och gärna stor!- CaisaLundblad
Tema: Silver Fang- Artline, mentor önskas.
Tema: Hunger games.- Blacksmithfarm
Tema: Quest for Camelot (sagan om det magiska svärdet på svenska)
(Vill nog ha mentor...)- Lobelia/Paddingto
Tema: Kampen om ringen -Del II Moria Edition.
Nyligen varit:
- Niyama, Assistent: Gabby_Ossi
Tema: Watership Down- Lobelia
Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.- glömmerallt, Dentaku och bollen__
Sherlock (den unge SH??)- Asko (assistent Artline, mentor Niyama)
Tema: Lion King- Monstermom (mentor Myrten)
Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller- Mirtai
Tema: Buffy- Paddington
Jaja,Men du har glömt anmäla dig.
Läser vi samma lista?
Tycker dessa ska få chansen då, om de vill. Meningslöst med listan annars.
Sasse, Caisa, Blacksmithfarm och Artline har meddelat att de avvaktar LL,någon annan får gärna vara LL om de vill
LL:
1. Sasse
2. quarter4ever
3. Habina
4. bollen__
5. Snurrfian
6. Lilltess
7. Klara
8. Lobelia
9. FiaM - har för mig att du också skulle vara med när det var Harry Potter
10 Idahoe
11 Gabby_Ossi
12. @@fio
13. LenaH
14. glömmerallt
Ja, de som står under intresse är ju inte i en viss ordning. När vi började med listan pratade vi om att de som inte varit på länge eller var helt nya skulle få chansen. Och kollar du på vilka som senast varit så ser du att flera är intresserade som inte varit sen Paddan var sist.Läser vi samma lista?
Hmm, ja jag vill nog ha hjälp - när det drar ihop sig.Såg på intresselistan att en del ville ha hjälp, och handlar det om att vara bollplank för rollfunderingar, balansen, twister, regler osv så ställer jag gärna upp tycker det är roligt och jag har ju haft en del "udda" lekar(tre sidor dubbelnickosv) så har erfarenhet av lite olika saker där.
Däremot så är jag tämligen kass på att passa tider fixa röstlistor och den typen av saker så vill ni ha hjälp med så är jag inte till mycket nytta.
Hmm, ja jag vill nog ha hjälp - när det drar ihop sig.
Men sedan har jag lite samma problem som du - att "hålla DL-tider". Det funkar ju när man leker, för då kan man rösta "när som helst".
Hm, jag kan inte förstå varför?Ja precis på det viset är det ju mycet smidigare att leka, än att hålla i leken. Har du dessutom långa berättande uppdateringar kan det ju ta tid att skriva ihop också. En del deltagare kan bli en liten smula frustrerade av att få vänta lite på uppdateringen också.
Då skaffar man sig en assistent (numera uppgraderad) som fixar fina uppdateringar på temat. @Paddington fick riktlinjen. ... De kommer fram till trollen i kväll och så blir det en fin uppdateingJa precis på det viset är det ju mycet smidigare att leka, än att hålla i leken. Har du dessutom långa berättande uppdateringar kan det ju ta tid att skriva ihop också. En del deltagare kan bli en liten smula frustrerade av att få vänta lite på uppdateringen också.
Då skaffar man sig en assistent (numera uppgraderad) som fixar fina uppdateringar på temat. @Paddington fick riktlinjen. ... De kommer fram till trollen i kväll och så blir det en fin uppdateing
Jag har ett tema till en lek men suger på temauppdateringar. Annars kunde det nog varit kul. Ett tag sen jag var LL nu men det får vänta ett tag till.
Då har vi något skoj att vänta på då.
Jag återkommer i september ungefär