Nä, så har det varit så länge jag lekt iaf.
Ok, det är nog jag som är ouppdaterad. Jag gillade den nya varianten i varje fall även om den kanske inte var så ny.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, så har det varit så länge jag lekt iaf.
Blodgivaren tillhör också mina hata-roller. Jättetrist när nån med info återupplivas (särskilt om den dessutom behåller sina förmågor) och alla följer den utan att tänka själva.
Idag har jag i vart fall tid, blir lite snårigare längre fram i veckanOj! Nu ska jag speedskriva. Räkna med att leken kommer upp inom ca två timmar. Fritt fram att anmäla sig till jag börjar lotta roller.
Vem f-n har tidLL: Myrten
1. Snurrfian
2. Koppen
3. Habina
4. bollen__
5. fio
6. Artline
7. LenaH
8. Mirtai - med en förhoppning om att för en gångs skull slippa sitta i lyan
9. quarter4ever
10.Blacksmithfarm
11. Paddington
12. Klara
13. Lobelia
14. glömmerallt
15. Idahoe
Har egentligen inte tid, men det är ju så kul!
Vem f-n har tid
Oj! Nu ska jag speedskriva. Räkna med att leken kommer upp inom ca två timmar. Fritt fram att anmäla sig till jag börjar lotta roller.
En äkta djurvän ser till att ha en bra miljö för dammråttor och bananflugor.Jag! Fatta känslan när jag är klar med bägge hästarna och det liksom finns dag kvar! Jag vill gärna ha hjälp att ignorera dammtussar och pappershögar...
Det är bara att du anmäler dig! (Då blir leken dessutom för stor för att jag ska ha tid...)Åh jag är sjukt sugen
Åh jag är sjukt sugen
Men jag har två prov den här veckan + massa annat
Sätter in dig i listanHinner jag hoppa på fortfarande?