Snurrfian
Moderator
Jag hade total härdsmälta och misstrodde alla?Men är det här du gömmer dig?! Jag undrar ju i leken varför du inte röstade på Paddington när jag siat henne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade total härdsmälta och misstrodde alla?Men är det här du gömmer dig?! Jag undrar ju i leken varför du inte röstade på Paddington när jag siat henne?
Om ni lovar att ha ihjäl mig senast fredag kan jag vara med. Jag ska till Ullared på tjejhelg nämligen.
En god självmordsbombare??@Blacksmithfarm : Jag är alltid god.
En god självmordsbombare??
En god självmordsbombare??
då är det väl en jägareEn god självmordsbombare??
då är det väl en jägare
Har man någon gång provat på att ha en förrädare i lyan? En god roll som sitter med i lyan och ingen av dom andra ulvarna vet vem det är?
En lek om ca 12 deltagare och utan flera lynchstopp är normalt slut efter 3-4 speldygn. Så det bör inte vara några problem.Om ni lovar att ha ihjäl mig senast fredag kan jag vara med. Jag ska till Ullared på tjejhelg nämligen.
En lek om ca 12 deltagare och utan flera lynchstopp är normalt slut efter 3-4 speldygn. Så det bör inte vara några problem.
Nja, om onda vinner men om goda vinner bör det ju finnas typ fyra onda som ska lynchas.En lek om ca 12 deltagare och utan flera lynchstopp är normalt slut efter 3-4 speldygn. Så det bör inte vara några problem.
Njä jag tycker de är rätt olika, men den i @Niyama s lek hade ju bombaren lite jägarinfluenser jag gollade faktiskt den ändringen.
Finns det inte någon mer roll som liknar magistern? *går och kikar i trådstarten*
Nu har jag samlat ihop ett gäng roller som jag tyckte var intressanta Vad många roller det finns
? Jägaren tar med sig någon när den där dör, självmordsbombaren kan ta med sig någon när den dör men kan också välja att dö när som helst. Det är väl skillnaden och den skillnaden hade jag ju?
Kan ta med sig någon när den dör biten trodde jag du la till nu, var inte så förr tror jag. Dvs dog den innan bombningen så dog den själv.
Blodgivaren tillhör också mina hata-roller. Jättetrist när nån med info återupplivas (särskilt om den dessutom behåller sina förmågor) och alla följer den utan att tänka själva.
Ja, spökväckaren gillar jag. De lekar jag har varit med i när blodgivaren väckt nån har blivit väldigt trista.Jag har inget emot den rollen, men spökväckaren äär en bättre "variant" på det tycker jag.