Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om lekstart: Så snart vi är tillräckligt många. Mina senaste lekar har varit stora, så jag kan gärna tänka mig en lite mindre. Speciellt som jag vet att det finns spelare (t ex @Shaggy) som vill ha mindre lekar för att kunna vara med. Nu ska jag dock bort ikväll, så jag kan inte starta leken förrän tidigast imorgon kväll. Vi får se hur deltagarlistan utvecklar sig.

Man får gärna önska vilja roller som ska vara med här i tråden. Om någon har någon önskeinriktning på tema, så fram med det! Fast det är inte säkert jag följer det.:D

Jag har alltid ond(a) utanför lyan. Oftast använder jag ficktjuv eller svart får, men eftersom det fanns tjuv i förra leken blir det kanske någon annan denna gång.

Jag vill helst inte ha med förtrollningar ;) tycker verkligen inte om när man inte kan lita på att folk skriver sina egna åsikter.

Annars är onda utanför lyan kul även om vi uppenbarligen misslyckades med just det konceptet i den här leken :p

Jag vill helst inte ha med förtrollningar ;) tycker verkligen inte om när man inte kan lita på att folk skriver sina egna åsikter.

Annars är onda utanför lyan kul även om vi uppenbarligen misslyckades med just det konceptet i den här leken :p

Håller med om förtrollningar. Det förstör liksom möjligheten att lägga pussel. (Nu ska jag iofs inte vara med i den här leken, men rent allmänt. Omvandlingar och förtrollningar borde utrotas.)

Jag med! Har ju gått från fyra till två hästar på några veckor, nu dessutom med bägge hästarna på samma ställe (hemma), så plötsligt har jag eoner med tid att leka på.

För inte kan jag väl städa istället? O_o
Synd att du bor så långt bort, jag har en "långbening" (var det det ni kallade dem?) här som behöver motioneras mer än vad jag har tid med just nu... :crazy: Så får du en ursäkt till att inte städa :D

Har man någon gång provat på att ha en förrädare i lyan? En god roll som sitter med i lyan och ingen av dom andra ulvarna vet vem det är?

Har man någon gång provat på att ha en förrädare i lyan? En god roll som sitter med i lyan och ingen av dom andra ulvarna vet vem det är?

Ja :arghh: Helt värdelöst. Förrädaren ville skicka in om käk och eftersom vi inte visste om att det fanns en förrädare med så skickades pm endast till LL, inga kopior. Och förrädaren åt en ulv. Nu med "konversationer" istället för pm skulle det ju inte hänt. Sen röjde den lyan och såg till att bli lynchad (och skrev ut hur vi hade resonerat om käk osv).

Typ tråkigaste leken jag har varit med i. Förrädare är ännu värre än trolleri och omvandlingar.

Ja :arghh: Helt värdelöst. Förrädaren ville skicka in om käk och eftersom vi inte visste om att det fanns en förrädare med så skickades pm endast till LL, inga kopior. Och förrädaren åt en ulv. Nu med "konversationer" istället för pm skulle det ju inte hänt. Sen röjde den lyan och såg till att bli lynchad (och skrev ut hur vi hade resonerat om käk osv).

Typ tråkigaste leken jag har varit med i. Förrädare är ännu värre än trolleri och omvandlingar.

Hmm ja, det verkar ju inte ha fungerat så bra förstås. I min tanke har det annars varit en kul twist. :D En utmaning att inte avslöja sig som god i lyan, men ändå spela för goda sidan. Borde ju teoretiskt vara bästa rollen för dig Niyama, som alltid hävdar att du spelar bättre för motståndarsidan. :rofl:

Hmm ja, det verkar ju inte ha fungerat så bra förstås. I min tanke har det annars varit en kul twist. :D En utmaning att inte avslöja sig som god i lyan, men ändå spela för goda sidan. Borde ju teoretiskt vara bästa rollen för dig Niyama, som alltid hävdar att du spelar bättre för motståndarsidan. :rofl:

Jag spelar ju för onda när jag är god :laugh: tvärtom är nog ingen höjdare.

Om lekstart: Så snart vi är tillräckligt många. Mina senaste lekar har varit stora, så jag kan gärna tänka mig en lite mindre. Speciellt som jag vet att det finns spelare (t ex @Shaggy) som vill ha mindre lekar för att kunna vara med. Nu ska jag dock bort ikväll, så jag kan inte starta leken förrän tidigast imorgon kväll. Vi får se hur deltagarlistan utvecklar sig.
Tack för omtanken. Just nu har jag dock inte tid att leka, Irl kommer i mellan

Det kan ha berott på mig :o
Inget vidare som ond alls tydligen ....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar