Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL Monstermom

1. Lilltess
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8. @Mammas :angel:
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH
14. Artline
15. Koppen
16. Vira
17. Sedna
18. Tora
19. @Hedinn

(Obs! Listan är inte slut här, det står alla fritt att anmäla sig även om det inte står lediga siffror på listan, lägg bara till. :))

Jag tror ni glömde hedinn, i den här tråden betyder funderar på att vara med detsamma som kan någon skriva upp mig :angel: :D

LL Monstermom

1. Lilltess
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH
14. Artline
15. Koppen
16. Vira
17. Sedna
18. Tora
19. @Hedinn

(Obs! Listan är inte slut här, det står alla fritt att anmäla sig även om det inte står lediga siffror på listan, lägg bara till. :))

Jag tror ni glömde hedinn, i den här tråden betyder funderar på att vara med detsamma som kan någon skriva upp mig :angel: :D
Är det ens tillåtet att stryka sig @glömmerallt? Kanske bäst att komplettera listan ;)

LL Monstermom

1. Lilltess
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH
14. Artline
15. Koppen
16. Vira
17. Sedna
18. Tora
19. @Hedinn
20. glömmerallt jag hoppar på igen( som @Monstermom sa man behöver ju inte, vara så aktiv när det är många med och jag kan lika gärna passa på att bättra på mitt rykte som en som inte skriver så mycket:D :D(jag kommer minnas det länge @quarter4ever :love: :p)

LL Monstermom
19. @Hedinn
20. glömmerallt jag hoppar på igen( som @Monstermom sa man behöver ju inte, vara så aktiv när det är många med och jag kan lika gärna passa på att bättra på mitt rykte som en som inte skriver så mycket:D :D(jag kommer minnas det länge @quarter4ever :love: :p)

@glömmerallt Glad om jag kunnat glädja någon:)

LL Monstermom

1. Lilltess
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH
14. Artline
15. Koppen
16. Vira
17. Sedna
18. Tora
19. @Hedinn
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.

Så nu finns det gott om plats

Åh, synd... Tänkte jag skulle få lite insikt i hur du tänker när jag vet spelupplägget från början. :cool::laugh:

Någon som har nr 8 som turnummer? @Mammas kanske? :angel:
Kan ju inte missa kombon epic fail-premiär och Discworld. :laugh:

Det blir tyvärr en för stor lek för mig just nu. Skulle bara kännas som jag inte hänger med i svängarna eftersom jag inte har all tid i världen längre.

Alltså, jag får ju nästan hänga på den här leken också i alla fall, det kommer ju ta jättelång tid innan den är slut och nästa kan börja :cautious:

Ska bara påminna om att det här är mitt första försök som LL, och risken finns att den tar slut efter fem minuter sedan jag lagt ut lottningen i tråden eller något liknande... :o

Då kan man lotta om O_o

Sant. Men det är bara ett i en lång rad av möjliga misstag känns det som. :D

@Myrten har gjort sitt allra bästa för att begränsa mina försök att sätta krokben för mig själv i den här rollen, vill jag verkligen understryka innan det är dags att skämma ut mig. Så alla misstag framöver är mina egna! :cool:

Sant. Men det är bara ett i en lång rad av möjliga misstag känns det som. :D

@Myrten har gjort sitt allra bästa för att begränsa mina försök att sätta krokben för mig själv i den här rollen, vill jag verkligen understryka innan det är dags att skämma ut mig. Så alla misstag framöver är mina egna! :cool:
Varför då? Det är väl jättesmidigt att skylla på @Myrten om nåt går fel, det hade jag gjort! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 155
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar