Jag har också gjort det, men ingen märkte det...Underbart!
(Jag är såååååå glad att läsa att det inte bara är jag som lyckas med vissa saker )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också gjort det, men ingen märkte det...Underbart!
(Jag är såååååå glad att läsa att det inte bara är jag som lyckas med vissa saker )
Jaaaaa kom med!
Fasen, vi hade inget ur häx-serien i Pratchett-samlingen, hur ska jag nu kunna förbereda mig? Iofs hävdar sambon att han i princip kan dem utantill...
Då är jag i gott sällskap om jag lyckas med något sådantJag har också gjort det, men ingen märkte det...
Minns inte exakt vad jag skrev, men det såg bra skumt ut och jag var tvärsäker på att @Mammas skulle hugga som en iller på det då det handlade om henne delvis. Jag skrev ett par inlägg till och @LenaH gjorde det också, liksom för att dränka det. LenaH vägrade att ta bort det . De gör ingen nytta de där moderatorernDå är jag i gott sällskap om jag lyckas med något sådant
Ingen märkte något alls? Det i sig är lite skrämmande.....
Du får skylla dig själv för att du lämnade den inre kretsen...Minns inte exakt vad jag skrev, men det såg bra skumt ut och jag var tvärsäker på att @Mammas skulle hugga som en iller på det då det handlade om henne delvis. Jag skrev ett par inlägg till och @LenaH gjorde det också, liksom för att dränka det. LenaH vägrade att ta bort det . De gör ingen nytta de där moderatorern
Jag är medberoende ...Har man blivit beroende om man läser igenom gamla lekar med en god drink till i väntan på nästa lek?
Skönt att jag inte är ensamJag är medberoende ...
LL Monstermom
1. Lilltess
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8.
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH
14. Artline
15. Koppen
16. Vira
17. Sedna
18. Tora
19.
(Obs! Listan är inte slut här, det står alla fritt att anmäla sig även om det inte står lediga siffror på listan, lägg bara till. )
Jag ÄR lite sugen faktiskt @Momsan
Vill bara poängtera att jag inte kan lova översvallande aktivitet från min sida. Men jag ska göra mitt bästa.
I en lek med arton deltagare tror jag det räcker gott att man hänger med någorlunda, sköter sina röstningar och ser till att teoria om några spelare varje dag. Gör sig synlig och användbar, typ.
Bra, då behöver jag inte känna någon press... .Mer än att det är bra om jag öht hinner läsa alla inlägg.