Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
När tror ni nästa lek drar igång? @Monstermom?

Funderar på att vara med...

Lägger upp den imorgon em/kväll, första DL måndag kväll (om allt går som det ska). Klart du ska vara med! :up:

Fasen, vi hade inget ur häx-serien i Pratchett-samlingen, hur ska jag nu kunna förbereda mig? Iofs hävdar sambon att han i princip kan dem utantill...

Bra sambo, han duger. :p
Då får du sätta honom på att recitera boken åt dig då. :cool:

Då är jag i gott sällskap om jag lyckas med något sådant :D

Ingen märkte något alls? Det i sig är lite skrämmande.....
Minns inte exakt vad jag skrev, men det såg bra skumt ut och jag var tvärsäker på att @Mammas skulle hugga som en iller på det då det handlade om henne delvis. Jag skrev ett par inlägg till och @LenaH gjorde det också, liksom för att dränka det. LenaH vägrade att ta bort det ;). De gör ingen nytta de där moderatorern :devil:

Minns inte exakt vad jag skrev, men det såg bra skumt ut och jag var tvärsäker på att @Mammas skulle hugga som en iller på det då det handlade om henne delvis. Jag skrev ett par inlägg till och @LenaH gjorde det också, liksom för att dränka det. LenaH vägrade att ta bort det ;). De gör ingen nytta de där moderatorern :devil:
Du får skylla dig själv för att du lämnade den inre kretsen... :devil:

LL Monstermom

1. Lilltess
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8.
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH
14. Artline
15. Koppen
16. Vira
17. Sedna
18. Tora
19.

(Obs! Listan är inte slut här, det står alla fritt att anmäla sig även om det inte står lediga siffror på listan, lägg bara till. :))

LL Monstermom

1. Lilltess
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8.
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH
14. Artline
15. Koppen
16. Vira
17. Sedna
18. Tora
19.

(Obs! Listan är inte slut här, det står alla fritt att anmäla sig även om det inte står lediga siffror på listan, lägg bara till. :))

Åh, synd... Tänkte jag skulle få lite insikt i hur du tänker när jag vet spelupplägget från början. :cool::laugh:

Någon som har nr 8 som turnummer? @Mammas kanske? :angel:
Kan ju inte missa kombon epic fail-premiär och Discworld. :laugh:

Jag ÄR lite sugen faktiskt @Momsan :)

LL Monstermom

1. Lilltess
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8. @Mammas :angel:
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH
14. Artline
15. Koppen
16. Vira
17. Sedna
18. Tora
19.

I en lek med arton deltagare tror jag det räcker gott att man hänger med någorlunda, sköter sina röstningar och ser till att teoria om några spelare varje dag. Gör sig synlig och användbar, typ. :D

Bra, då behöver jag inte känna någon press... .Mer än att det är bra om jag öht hinner läsa alla inlägg. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 155
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar