Döden är cool....Åh, nej det där var inte alla sidor! Det finns två factions av älvor (the big bad) och en trupp morrisdansare också. Plus Döden, såklart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Döden är cool....Åh, nej det där var inte alla sidor! Det finns två factions av älvor (the big bad) och en trupp morrisdansare också. Plus Döden, såklart.
Jag fattar ingenting, men du kan ju ha flera sidor iaf om du vill
Kan du inte ta LenaM så slipper jag skriva fel?Jag kan ha dubbelnick om du behöver flera?
Får någon vara The luggage?
jamen det är ju lysande!Haha, nä jag tror jag krånglar till det för mig fullt tillräckligt med bara de två vanliga sidorna tyvärr - även med @Myrten s hjälp är jag lite väl noob för en sådan lek.
I boken finns det en hel del olika sidor och konflikter, men vi behöver nog inte importera allt rakt av.
jamen det är ju lysande!
Det blir (minst) en uppföljare
som vanligt är du...Det finns... pause for effect... 40 Discworldböcker.
och glöm det där "pause for effect"Det finns... pause for effect... 40 Discworldböcker.
Men åh ta det en helg så kan jag göra mamma till viljes och åka och hälsa på henne dumpa barnen hos henne och komma och leka med er! Hon har utsikt över galoppbanan från ena balkongen!Brukar du också hänga där? Tror att @cirkus figurerar där ibland. Vi får kanske ha ulvspelsträff på Clocker's!
som vanligt är du...
eh...
monstruös...
kan vara lättaste dubbelnicket någonsin att förstå vem som harKan du inte ta LenaM så slipper jag skriva fel?
Tror inte det är med i den här boken? Rincewind är annorstädes, de som reser till Lancre är Mustrum, Bursar, Librarian och Ponder.
(Och @Myrten har pratat ner mig till att bara ha Mustrum som specialroll. )
Jag har bara läst ett fåtal böcker så de där jepparna känner jag inte till ;(
Det händer att jag går på galoppetigaloppeti!Brukar du också hänga där? Tror att @cirkus figurerar där ibland. Vi får kanske ha ulvspelsträff på Clocker's!
har du varit på den dagen de kör lite western tema, tror det heter The American ( alt Western) Day( inte säker)Det händer att jag går på galoppetigaloppeti!
Jag var ju på själva nationaldagsgaloppen när vi körde den leken. Oerhört inspirerande!
Yes!har du varit på den dagen de kör lite western tema, tror det heter The American ( alt Western) Day( inte säker)
Då brukar de ha ett a quarter of a mile lopp med quarters.
Kanske det här ger mig inspiration, det var helt okej men det blev lite för mycket för mig så jag gick vidare till andra serier. Det var dock länge sedan, då fanns det definitivt inte 40 i serien snarare en handfull eller så.Synd, du borde läsa fler böcker.
Och vin!Hedinn rimmar nästan på delfin...
Många gilla på den!Och vin!
Underbart!@Tora i förra leken skrev jag ett meddelande till lyan... Som hamnade i leken..