Tycker du vi ska ha ulvleksregler nålade på Senior?Ja fast nån mod borde nåla regler också
Det tror jag inte blir poppis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker du vi ska ha ulvleksregler nålade på Senior?Ja fast nån mod borde nåla regler också
tror koppen menade i tråden, typ efter alla rollbeskrivningar? Eller fattade jag fel?Tycker du vi ska ha ulvleksregler nålade på Senior?
Tycker du vi ska ha ulvleksregler nålade på Senior?
tror koppen menade i tråden, typ efter alla rollbeskrivningar? Eller fattade jag fel?
tror koppen menade i tråden, typ efter alla rollbeskrivningar? Eller fattade jag fel?
Det är inte regler utan det är att lära sig läsa spelet. Det lär man sig genom erfarenhet, förmåga att tänka logiskt i flera led hjälper, samt fantasi och att veta hur vissa spelare brukar bete sig.regler och regler...
råkade ut för att någon påpekade att" herregud hur kan ni inte fatta pga siaren och spionen gjorde si och så" " det är ju klassiskt spel och enl boken?"
det var just det där med enl boken jag var ute efter,
för den har jag inte läst....
regler och regler...
råkade ut för att någon påpekade att" herregud hur kan ni inte fatta pga siaren och spionen gjorde si och så" " det är ju klassiskt spel och enl boken?"
det var just det där med enl boken jag var ute efter,
för den har jag inte läst....
En oskriven regel är att om inga andra omständigheter indikerar på motsatsen så skyddar ängeln sig själv. Här finns det omständigheter som gör att det inte är självklart. Spionrader som kan hamna hos onda är exempel på omständigheter som gör att ängeln kan/bör välja annorlunda.Det är inte regler utan det är att lära sig läsa spelet. Det lär man sig genom erfarenhet, förmåga att tänka logiskt i flera led hjälper, samt fantasi och att veta hur vissa spelare brukar bete sig.
Vi kan inte nåla i trådar. Tror jag.tror koppen menade i tråden, typ efter alla rollbeskrivningar? Eller fattade jag fel?
Dags att ta reda på det?Vi kan inte nåla i trådar. Tror jag.
egentligen handlar det om logik och förmågan att hitta information i text, en del är födda med förmågan, en del kan träna upp sig och andra kan hålla på hur länge och mycket som helst utan att bli något vidare duktiga. Så vissa är säkert duktiga så fort de fått pejl på vad leken går ut på, kanske redan första eller andra lekenok så det är inget man ska förväntas kunna efter 3 lekar?
ok så det är inget man ska förväntas kunna efter 3 lekar?
Jag hittar inga såna funktioner men vi kan ju fråga @Snurrfian ?Dags att ta reda på det?
Ett tips är att läsa alla @glömmerallts frågor (och svaren!) i den pågående leken.
Det är så man ser mönster, genom att veta vilka som kan få info och när.
Ja det finns ju en anledning till att jag är så frågvis, och det är inte för att @Monstermom ska tycka jag är jobbig.