Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Om ni är flera som är intresserade så föreslår jag att vi kör en dubbelnickslek med start om en vecka.

Jag har fått önskemål om att hålla i en sådan av Myrten och Niyama. :)

Om någon undrar vad en dubbelnickslek är så är det bara att fråga!

DUBBELNICK! Start ca (obs!) fredagen den 13 september 2013. MOHOHAHAHAHA!

LL glömmerallt

1. Shaggy
2. Myrten
3. Niyama
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Är någon lite ivrig?:rofl:

Jag föreslår första DL på fredag om det fungerar för Sasse.

Måste ladda. Förresten SKA jag vara i fält nästa vecka, så då får Sasse lättare med konkurrens när det gäller att spamma leken.

Jag tycker det är symbolladdat med DL fredagen 13 2013

Är du själv ivrig glömmerallt? :p

Jag har prov på fredag, men så länge det inte blir en vansinnigt tidig DL går det bra med första DL då :)

LL glömmerallt

1. Shaggy
2. Myrten
3. Niyama
4. Sasse
5.
6.
7.
8.
9.
10.

så då får Sasse lättare med konkurrens när det gäller att spamma leken.

På tal om det tyckte jag det var grymt taskigt att kötta mig innan jag nådde mitt hundrade inlägg :p

Tillägg: Ser nu att glömmerallt spammat leken rejält sen jag dog. Ovanligt! :p

Senast ändrad:

Måste ladda. Förresten SKA jag vara i fält nästa vecka, så då får Sasse lättare med konkurrens när det gäller att spamma leken.

Jag tycker det är symbolladdat med DL fredagen 13 2013

Ska vi gissa att jag kommer trassla till det med roll-pm?

Fast det är klart jag skickar väl rollerna på torsdag. :p

Är du själv ivrig glömmerallt? :p

Jag har prov på fredag, men så länge det inte blir en vansinnigt tidig DL går det bra med första DL då :)

Det blir på kvällen, jag är hemma från strax efter 16 och sedan resten av kvällen så jag kan anpassa.

Jag har prov tisdag och torsdag, tänkte ge mig själv pluggledigt reten av torsdagen sen så då passar det bra för mig att starta leken.

Myrten fick inte med ditt namn på listan, sådana fel måste rättas till. ;)

Okej! Jag har ingen aning när mitt prov slutar, eller börjar heller för den delen :p Men det lär knappast vara kvällstid :)

Är det ditt tangentsbords fel att du inte kan quota heller? ;)

Man skapar då ett till användarnamn på buke och spelar med dubbla nick. Alltså man har två aktiva roller i leken. :)

Tillägger att jag inte tycker det är så tidskrävande och jobbigt som det låter. Man måste ju ändå läsa igenom och försöka få koll för att skriva med ett nick, så det är bara låta ett till skriva men ha lite annorlunda teorier.

VAD är en dubbelnickslek ?

Jag vågar inte anmäla mig förrän jag vet

Det är som Sasse säger, jag vill tillägga att det är jätteviktig att du inte talar om för någon vilket dubbelnick som är ditt! det är meningen att det ska vara hemligt.

Du anmäler dig enbart med ditt ordinarie nick om du vill vara med, kan förklara utförligare i morgon, nu är det sovdags för mig.

Sasse, nä det var faktiskt mitt :p

Tillägger att jag inte tycker det är så tidskrävande och jobbigt som det låter. Man måste ju ändå läsa igenom och försöka få koll för att skriva med ett nick, så det är bara låta ett till skriva men ha lite annorlunda teorier.

Ja och att man tänker på ordval och hur man uttrycker sig, man blir lätt avslöjad annars.

Jag tror jag har typ 3 dubbelnick från tidigare lekar. Det lär väl bli att skapa ett fjärde nu :p

Eller om jag kan komma in på det jag hade senast och några andra kommer in på sina tidigare nick, så kanske man kan återanvända dessa (men kanske lotta bland deltagarna så jag inte använder mitt förra ifall någon skulle komma ihåg det med mig) istället för att alla skapar nya?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar