Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

DET är onekligen en mycket stor fördel i sammanhanget att man bör ju rent statistiskt kunna klamra sig kvar lite längre i en dubbelnickslek - på något sätt åtminstone. Och det låter även skojsigt helsnurrigt att pröva på. :D Bara lite mer orolig för att sabba något i en sådan, men annars är jag gärna med där.

Bara lite mer orolig för att sabba något i en sådan, men annars är jag gärna med där.

Har också tänkt på dig och tyckt det varit tråkigt att du inte varit med mer. :)

Du kan ju alltid testa att vara med i den vanliga leken först och se om du vill hänga på den andra?

Förresten Myrten och Niyama, vill ni vara med i en vanlig lek först? Om ni båda och Lillgrådis skriver upp sig så kan jag starta leken typ närsom.

Det kommer dock rätt troligt bli temalöst för att minimera jobbet för mig, eftersom jag har prov om ett par dagar.

Schyrre! Glatt överraskad att någon kommer ihåg att jag alls har varit med, faktiskt... :D

Jag gör som föreslagits och hakar på "den vanliga" till att börja med. Har dock glömt/inte uppfattat om det brukar vara någon fast deadlinetid varje dag?

Ibland är det körigt på kvällstid men dagtid är jag ibland upptagen helt och hållet. Kommande två kvällar (onsdag - torsdag) kan det iofs också vara riktigt joxigt kvällstid. Och själv tycker jag det kan vara rätt trevligt (besatt, skulle kanske någon annan kalla det) att kunna hänga med i om det blir några ändringar eller avgörande röster kring tidsstrecket.

Vanlig lek:

LL: Sasse

1. Shaggy
2. cirkus
3. glömmerallt
4. Hedinn
5. bumpo
6. vår_vinter
7. Lenis (sämre aktivitet kvällen 13-14/9 dock om d är ok, kommer mobilsurfa)
8. Lillgrådis
9.
10.

Dubbelnickslek:

LL: glömmerallt

1. Vira
2. Myrten
3. Niyama
4. Sasse
5. Paddington ( men bortrest 11-12/9)
6. cirkus (jag provar...en kan ju inte mer än dö direkt)
7.
8.
9.
10.
11.
(ev Lillgrådis)

Jag kan ha deadline när som helst, så kom med förslag om vad som passar :)

Jag kommer dock skilja dag- och nattdl med ca 20-30 min från uppdateringen.

Jag kan ha deadline när som helst, så kom med förslag om vad som passar :)

Jag kommer dock skilja dag- och nattdl med ca 20-30 min från uppdateringen.

Jag har gärna deadline lite tidigare än det brukar vara eller mycket tidigare men det brukar inte vara så populärt.

Hade det bara hängt på mig hade jag tyckt kl 22 och 22.30 - men det brukar inte heller vara så populärt.

21 och 21.30, brukar vara lite mer acceptabelt?

+ glömmerallt

Det blir nog svårt att tillfredsställa er båda om den ena vill ha tidiga DL's och den andra sena :p

När är lite tidigare, glömmerallt?

Lite tidigare förslagsvis kl 06:00...

Nä skoja bara :p. Fast kan inte spela denna vecka tyvärr om det börjar snart. Måndag inga problem å frammåt!

För övrigt kan jag tänka mig en vanlig lek utan extra krångel med dubbla nick (överkurs för mig!). Vill ha revansch :devil:.

Förresten Myrten och Niyama, vill ni vara med i en vanlig lek först? Om ni båda och Lillgrådis skriver upp sig så kan jag starta leken typ närsom.

Jag tror jag väntar till det blir dags för dubbelnick om det inte tar jättelång tid. Har ju egentligen ovanligt fullt schema till helgen och är på väg ut i fält, vilket innebär trött Myrten kvällstid några dagar framöver. Har ju varit sjuk i två veckor (!!:eek:) och orken är inte helt på topp ännu, så då tar det mer på krafterna att hacka och gräva.

Lillgrådis - kul att du är tillbaka!

Jag tycker 21 -21.30 för dag DL är bra. Tidigare så måste jag alltid rösta innan jag åker till stallet vilket gör att jag missar massor av intressant information och lägga idiotröster dag 1.

+ glömmerallt

Det blir nog svårt att tillfredsställa er båda om den ena vill ha tidiga DL's och den andra sena :p

När är lite tidigare, glömmerallt?

Runt 20.00 tänkte jag som lite tidigare, men jag tycker det går bra med flera timmar tidigare än så också, men det brukar inte andra vilja. :p

Jag tycker det är skönt om jag kan ha varulvsleken "klar" så jag kan pyssla med lite annat innan jag sover sen.

"21.00 och "21.30 är dock helt okej så om det passar dig så kanske du kan köra på det, det verkar ju passa flera. :)

*kl*

Jag kommer troligen inte ha någon fast deadline, utan variera. Om ni har något önskemål kan ni ju alltid skicka in PM till mig så får jag se om jag själv kan vid den tiden.

Förövrigt slog det mig att DL-tiderna blir lite av ett problem om jag jobbar någon dag, eftersom jag oftast kommer hem runt 22-00-tiden då. DL klockan 10.30 (innan jag kör) kanske funkar då? :angel:

Skämt åsido. Jag lär väl få mobiluppdatera då :p

Annars är väl 20.00 rätt okej? Tidigare kanske blir svårt om folk ska hinna komma hem från jobb och åka till stallet eller vad man nu gör innan åtta.

Jag finner mig i majoritetens önskemål. Och, som (nästan) alltid, självklart i spelledarens önskemål. Nu har för övrigt min VL-nerv vaknat så mycket att jag har kommit på en massa nya eller nygamla skojiga spelupplägg/teman som jag gärna skulle köra någon gång i framtiden också. Men en sak i taget.

Nöjd nu? :p Jag har bra minne annars ;)

1. Shaggy
2. cirkus
3. glömmerallt
4. Hedinn
5. bumpo
6. vår_vinter
7. Lenis (sämre aktivitet kvällen 13-14/9 dock om d är ok, kommer mobilsurfa)
8. Lillgrådis
9. Gravinda
10.

1. Shaggy
2. cirkus
3. glömmerallt
4. Hedinn
5. bumpo
6. vår_vinter
7.
8. Lillgrådis
9. Gravinda
10.

Stryker mig, har som sagt ont om tid i helgen då jag är bortrest och tidiga DL innan 21 funkar inte för mig då jag är uppbokad på kurser till 20 med hundarna flera dgr i veckan. En annan gång :)

Är det bara helgen det är tal om? Jag kan ju ha senare DL's då. Måste ha det på lördag iaf om leken startar innan dess. Eller är du iväg nästa vecka med?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38