Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Ont om tid i helgen men om vi inte har första DL förrän söndag går det fint för då är jag hemma med gott om tid. Det är bara tisdagar torsdagar jag inte kan rösta förrän efter 20, kutar från jobbet till kurserna nämligen. Så olika DL funkar ju fint det med :) Är första DL imorgon flaggar jag för sämre teoriande pga mobilsurf men ger det gärna ett försök om ni andra tycker det är ok. Brukar ju inte bli några evighetsinlägg ändå!

Bara att sätta upp mig igen om du tycker d är ok sasse!

Ja, gud nåde den som skriver av sig från min lek :devil:

Vi har ju bara 9 pers, jag skulle vilja ha en ytterligare innan jag kör igång. Lenis du får gärna PMa mig vid de tillfällen du behöver ha en senare DL för att hinna. Jag kommer garanterat inte komma ihåg vilka dagar det handlar om :p Och som sagt, om någon annan har önskemål om tider är det bara att PMa så får jag se om jag själv kan då.

Är det ingen som känner lite folk som vill vara med? :p
Dom flesta jag har PMat har skaffat sig ett liv vad det verkar, barn och hela fadderittan, så de har inte tid.

I övrigt glömmerallt, så hojta gärna till om du vill ha din lek innan min? Det var ju meningen att din lek skulle starta vid den här tiden. Jag känner mig lite smått elak som skjuter upp din lek :p

LL: Sasse

1. Shaggy
2. cirkus
3. glömmerallt
4. Hedinn
5. bumpo
6. vår_vinter
7. Lenis (sämre aktivitet kvällen 13-14/9 dock om d är ok, kommer mobilsurfa)
8. Lillgrådis
9. Gravinda
10.

Ja, gud nåde den som skriver av sig från min lek :devil:

Vi har ju bara 9 pers, jag skulle vilja ha en ytterligare innan jag kör igång.

1. Shaggy
2. cirkus
3. glömmerallt
4. Hedinn
5. bumpo
6. vår_vinter
7. Lenis (sämre aktivitet kvällen 13-14/9 dock om d är ok, kommer mobilsurfa)
8. Lillgrådis
9. Gravinda
10. Paddington

Jag "uppoffrar mig" :p, men flaggar redan nu för ngt begränsad aktivitet fr min sida

Snällt Paddan! Tyvärr måste jag skjuta på DL lite till då min dator för tillfället är på "reparation" hos brodern. :p Men förhoppningsvis funkar den bättre redan ikväll.

1. Shaggy
2. cirkus
3. glömmerallt
4. Hedinn
5. bumpo
6. vår_vinter
7. Lenis
8. Lillgrådis
9. Gravinda
10. Paddington
11. Lillelorden
12. Niyama
13. Karamelldrottningen

Sådär, nu fixade jag till en lista åt er också!:D

Nu ser det ju ut som att vi kan dra igång! Vore himla trevligt för mig att få nåt att göra på nätterna när jag är för jetlaggad för att kunna sova.

Mvh hon som gick och la sig, svintrött efter en natt på ett flygplan utan sömn, vid elva, vaknade vid två och har nu legat klarvaken i två timmar för att kroppen vägrar acceptera att det är natt nu.

Haha jag var framme vid lunch svensk tid. Och NEJ det kändes inte som två timmar! Nästan ett dygn från att jag lämnade hemmet ju... :p

Jag ska se om min dator är klar så jag kan hämta den idag, då kan jag starta leken ikväll med första DL imorgon om det passar alla?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV