Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL Lenis

1. Shaggy
2. Hedinn
3. glömmerallt
4. cirkus (det är ju buskul detta)
5. karamelldrottningen
6. Vira
7. pamelakarlsson
8. Pegasus63
9. Paddington
10. Killaloe
11. Myrten
12. bumpo
13. Mammas
14. Sasse
15.

Jag har PM:at Lenis om det, så förhoppningsvis meddelar hon nåt snart. :)

Tjo!
Tävlingshelg så har varit iväg. SKOJ med så många anmälda!!
Imorgon jobbar jag jour men kan hiva ut roller etc och så kör vi på första DL tisdag kväll, förslagsvis.. Vad säger ni?
OBS att beroende på jobbet kan rollerna komma ut lite när som mellan em och natt ;) annars kan jag starta när som efter måndag! Bara att just den dagen är körd att passa tider så tyvärr kan jag inte dra igång idag.

Knappar mig själv

Jag skulle ju i teorin kunna dra igång idag men det känns ju sådär att själv inte vara säker på att kunna passa DL.. :/

Annars kanske du kan köra på idag och ha första DL imorgon, men med reservation för att det inte fungerar och i så fall ha en "reserv DL" på tisdag morgon?

Alternativt att du inte kör separata dl dag ett, så gör det ingenting om uppdateringen blir en timme eller fem sen? Dvs att dagDL och nattDL är samtidigt första dagen. :)

Å andra sidan funkade det väl för alla utom mig att leken kör igång senare, så det kanske är bättre att köra på det, roligare om det blir "på riktigt" med en gång kanske. :)

Vi åker torsdag eller fredag, efter det måste ett helt gäng ha dött av så att jag kan läsa igenom leken från mobilen på det supersega nätet som finns i fjällen där vi är. ;)

Men det är ju inte världens undergång om jag stryker mig heller, jag kan nog lyckas få tiden att gå ändå. ;)

Så imorgon öppnar du tråden och alla roller delas ut och sen är det deadline på tisdag nån gång? Och man kan börja skriva egentligen såfort rollerna är tilldelade? Eller?

Hej och välkommen! Alltid kul med nya spelare?

Jodåå, några få stackare hittade vi allt. Lagom ansträngande dagen efter.

Man kan börja skriva så fort tråden är öppen. Det är inte ovanligt att de första inläggen kommer innan rollerna har hunnit skickas ut. Eftersom PM-funktionen kräver att det går en minut mellan PM kan det ta minst 15-20 minuter för LL att fördela rollerna.

Vi åker torsdag eller fredag, efter det måste ett helt gäng ha dött av så att jag kan läsa igenom leken från mobilen på det supersega nätet som finns i fjällen där vi är. ;)

Men det är ju inte världens undergång om jag stryker mig heller, jag kan nog lyckas få tiden att gå ändå. ;)

Alltså, helt ärligt så kan jag rösta på dig så du slipper fundera på leken när du är i fjällen. Det är inga problem alls, aj pråmis!! :D

Ok då vet ja!

Ska faktiskt bli lite spännande. Förut tyckte jag att de var så löjliga med alla dessa lekar tills jag faktiskt läste en hel lek och den var inte alls tokig. Men inte lätt att sålla bort de onda. Din senaste roll var imponerande eller snarare hur du lyckades lura alla :bow:

LL Lenis

1. Shaggy
2. Hedinn
3. glömmerallt
5. karamelldrottningen
6. Vira
7. pamelakarlsson
8. Pegasus63
9. Paddington
10. Killaloe
11. Myrten
12. bumpo
13. Mammas
14. Sasse
15. Niyama

LL Lenis

1. Shaggy
2. Hedinn
3. glömmerallt
5. karamelldrottningen
6. Vira
7. pamelakarlsson
8. Pegasus63
9. Paddington
10. Killaloe
11. Myrten
12. bumpo
13.
14. Sasse
15. Niyama

Nu börjar jag fila ihop roll-listan! Inga fler anmälningar om man inte fått ok via PM :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar