Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Matmissbrukaren
1. CaisaLundblad
2. OutOfService
3.
4. Habina
5. Bumpo
6. cirkus
7. Sasse
8. Mumorsan
9. Mammas (om leken inte startar förrän framåt midsommar)
10. glömmerallt
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Jag måste tyvärr stryka mig. Som det ser ut kommer jag inte hinna med leken denna gång tyvärr. Har för mycket nu ett tag framöver.

Problemet var att det blev så uppenbart att ni lika gärna kunde skrivit rakt ut att ni är tvillingar.

När det så sent i leken kommer en sån "teori" blir det liksom uppenbart. Det var en del hintar tidigare i leken också. Som LL tycker jag man får se till skadan de gör. Ibland när jag tycker folk har varit på gränsen har jag skickat ett pm och påtalat det, så att personen ska vara mer försiktig.

Jag som visste att Con var tvilling, insåg direkt vem som var den andra tvillingen där och då. Jag tyckte ju att Jeffery var lite skum innan. Jag hade fattat vem som var Cons tvilling med vilken subtil liten teori som helst, men det där uppfattade jag som over the line...

Jag ska faktiskt inte göra något speciellt i midsommar och definitivt inte jobba då, så med tre lediga dagar känns det som om jag borde hinna med en lek till faktiskt!

Skulle leken fortsätta efter/börja före midsommar får ni vara beredda på att min aktivitet blir bristande. Men röstning ska jag väl klara av från mobilen på tåget hem. Jag "fixar" ju egentligen inte att ha låg aktivitet, men om leken läggs över en långhelg så kan jag nog ta att dagarna runt blir mindre aktiva. Och jag kanske hinner dö innan det blir vardag;)!

1. CaisaLundblad
2. OutOfService
3. Myrten (om det blir lek över midsommar)
4. Habina
5. Bumpo
6. cirkus
7. Sasse
8. Mumorsan
10. glömmerallt
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Det är önskvärt med tre deltagare till så får jag med alla roller jag skulle vilja ha :)
Sedan är givetvis fler välkomna!

Så kan vi starta någon dag i veckan när det passar alla bäst :)

1. CaisaLundblad
2. OutOfService
3. Myrten (om det blir lek över midsommar)
4. Habina
5. Bumpo
6. cirkus
7. Sasse
8. Mumorsan
10. glömmerallt
11. Con
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Den här gången ska jag uppföra mig exemplariskt och följa alla regler, lovar ;)

Onsdag och torsdag är jag som sagt på resande fot i skåneland, men kan va aktiv onsdag eftermiddag/kväll när jag kommit till hotellet och borde va hemma i god tid innan dl på torsdag om det blir i ungefär vanlig tid :)

Tack för förfrågan, men efter en debut med 22 deltagare, varav de allra flesta helt obekanta för mig, sex dubbelnick, ovana regler och ovana spelsätt som gav oväntade - eller rent av avsaknande av förväntade effekter - där jag letade efter saker som inte fanns medan era ord flöt ihop i en grå gröt, behöver jag nog lite mer tid av debrief än ett par dagar... :D

Men jag kommer nog tillbaka i nån form. :)

Tack för förfrågan, men efter en debut med 22 deltagare, varav de allra flesta helt obekanta för mig, sex dubbelnick, ovana regler och ovana spelsätt som gav oväntade - eller rent av avsaknande av förväntade effekter - där jag letade efter saker som inte fanns medan era ord flöt ihop i en grå gröt, behöver jag nog lite mer tid av debrief än ett par dagar... :D

Men jag kommer nog tillbaka i nån form. :)

Men @Jeffery, den här gången blir det ju mycket enklare - inga dubbelnick, max 12-14 deltagare och nu vet du vilka regler vi använder :angel:. Fråga bara @Hedinn vad hon gjorde i sin första lek å hon leker ju fortfarande :D ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter