Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för förfrågan, men efter en debut med 22 deltagare, varav de allra flesta helt obekanta för mig, sex dubbelnick, ovana regler och ovana spelsätt som gav oväntade - eller rent av avsaknande av förväntade effekter - där jag letade efter saker som inte fanns medan era ord flöt ihop i en grå gröt, behöver jag nog lite mer tid av debrief än ett par dagar... :D

Men jag kommer nog tillbaka i nån form. :)

Tycker du ska hänga på :)

Förra leken var en stor och rätt svår lek för dom flesta. Normalantalet deltagare brukar ligga runt 12-14. Inte lika många att hålla reda på så det kommer ju kännas plättlätt nu ;)

@Jeffery Om det är någon tröst så blev jag lynchad typ i andra lynchen i de första tre lekarna jag lekte. :o Jag lär mig fortfarande något nytt i varje lek, så snart har jag säkert knäckt koden hur man gör. :D Klart du skall vara med, tyckte det var så roligt att ha dig med!

@Jeffery Om det är någon tröst så blev jag lynchad typ i andra lynchen i de första tre lekarna jag lekte. :o Jag lär mig fortfarande något nytt i varje lek, så snart har jag säkert knäckt koden hur man gör. :D Klart du skall vara med, tyckte det var så roligt att ha dig med!

Ja det var nästan så att vi var tvugna att fridlysa dig hur skum du än verkade ;)

Undrar också vad Hedinn gjorde? :D

Tyvärr måste jag avstå från kommande lek dock, åker utomlands på fredag och vet inte riktigt hur det blir med internetanslutning och tid :).

Hedinn röstade på en ulv hon siat, jag påpekade att hon måste ha en motivering och så skrev hon att hon är siare och siat Mumorsan (tror jag det var?) som är ulv. Eller nåt sånt.

Sorry Hedinn :angel:
Pfft. Förtal. Det viktiga är att det bara var en ulv kvar, de flesta hade på känn att jag satt på extrainformation och hade följt min röst, så de goda hade segern som i en liten ask. Resten är oväsentligt. :cool:

Pfft. Förtal. Det viktiga är att det bara var en ulv kvar, de flesta hade på känn att jag satt på extrainformation och hade följt min röst, så de goda hade segern som i en liten ask. Resten är oväsentligt. :cool:
Det var nästan som nu då - jag var 95% säker på att det bara var en Ulv kvar, 99% säker på att det var Mumorsan - och fanns det fler Ulvar så var Caisa den kvarvarande. Och i ambitionen att göra det tydligt för kvarvarande Goda att det fanns fler Goda att konstatera gjordes det för tydligt.

Ll:
1. CaisaLundblad
2. OutOfService
3.
4. Habina
5. Bumpo
6. cirkus
7. Sasse
8. Mumorsan
9. Mammas (om leken inte startar förrän framåt midsommar)
10. glömmerallt
11. Con
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Stryker mig, då det verkar som om jag trots allt ska ut på landet över midsommar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden