Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II
KL
Eftersom jag inte hann vara med i diskussionen i slutet på förra leken så tänkte jag dela med mig av mina reflektioner här:
1. Matmissbrukaren - jag förstod ganska snabbt att du var siare men försökte att inte göra det allt för obvious för att inte outa dig. Eftersom jag gått på dig i början, och du plötsligt ser mig som god, så kände jag att enda slutsatsen var att du siat mig (och ja, jag tänkte även på ditt val av ordet "sia" i teoriinläggen
Snyggt!
2. Kommer inte ihåg vem som skrev det i diskussionen - men det var det där om att jag skulle blivit käkad om inte drama blivit det. Alltså, jag insåg när leken börjat att jag verkligen inte pallade med att leka, men ville samtidigt inte hoppa av. Så jag försökte verkligen spela så knäppt jag kunde för att antingen bli käkad eller lynchad. Skrev med två vänner som inte vet vad ulvlekarna går ut på, i ren frustration. Delar av konversationen såg ut så här:
ASSÅ KAN FOLK BARA RÖSTA PÅ MIG???
och:
KAN FOLK BARA SLUTA FÖRSVARA MIG NÄR NÅN ÄNTLIGEN TYCKER ATT JAG BETER MIG SKUMT???
Kanske inte den bästa taktiken, förstås. Jag var lite ångestfylld och kluven i om jag orkade engagera mig eller inte. Men min slutsats är hur som helst att jag "är LV" hur jag än skriver
Så, björnbusar. VARFÖR KÄKADE NI MIG INTE FÖR SÅ ATT NI KUNDE FÅTT LITE ONT I MAGEN TILL NÄSTA NATT?