Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

LL: Paddington

1: TeamLundVer
2: Hedinn
3: LindgrenV
4: Artline
5: Monstermom
6: Matmissbrukaren
7: Myrten
8: Mumorsan
9: Ottilia
10:cirkus
11: Habina
12: CaisaLundblad
13: Bumpo
14:

Det blev lite kallebalik på slutet... :D ;)

Du får gärna vara med i denna också - jag tycker det är helt ok m att teoria dagtid och att du röstar.
Heja goda!!!

Jag kan, förhoppningsvis kolla leken kvällstid, men eftersom det varit som det varit med uppkopplingen så blir jag nog bara aktiv dagtid.

KL

Eftersom jag inte hann vara med i diskussionen i slutet på förra leken så tänkte jag dela med mig av mina reflektioner här:

1. Matmissbrukaren - jag förstod ganska snabbt att du var siare men försökte att inte göra det allt för obvious för att inte outa dig. Eftersom jag gått på dig i början, och du plötsligt ser mig som god, så kände jag att enda slutsatsen var att du siat mig (och ja, jag tänkte även på ditt val av ordet "sia" i teoriinläggen :p Snyggt!

2. Kommer inte ihåg vem som skrev det i diskussionen - men det var det där om att jag skulle blivit käkad om inte drama blivit det. Alltså, jag insåg när leken börjat att jag verkligen inte pallade med att leka, men ville samtidigt inte hoppa av. Så jag försökte verkligen spela så knäppt jag kunde för att antingen bli käkad eller lynchad. Skrev med två vänner som inte vet vad ulvlekarna går ut på, i ren frustration. Delar av konversationen såg ut så här:

ASSÅ KAN FOLK BARA RÖSTA PÅ MIG???

och:
KAN FOLK BARA SLUTA FÖRSVARA MIG NÄR NÅN ÄNTLIGEN TYCKER ATT JAG BETER MIG SKUMT???

Kanske inte den bästa taktiken, förstås. Jag var lite ångestfylld och kluven i om jag orkade engagera mig eller inte. Men min slutsats är hur som helst att jag "är LV" hur jag än skriver :rofl:

Så, björnbusar. VARFÖR KÄKADE NI MIG INTE FÖR SÅ ATT NI KUNDE FÅTT LITE ONT I MAGEN TILL NÄSTA NATT? :angel:

Du får prova att spela som jag, jag tror det längsta jag tagit mig någonsin är ~2,5 dag... :angel:

Så, björnbusar. VARFÖR KÄKADE NI MIG INTE FÖR SÅ ATT NI KUNDE FÅTT LITE ONT I MAGEN TILL NÄSTA NATT? :angel:

Nu är det ju så att björnbusarna faktiskt aldrig dödar någon - men de skulle ha drabbats av utmattning och ryggskott efter att ha baxat upp dig på bussen till Myggeby :D

Jag kom precis på tre idéer till lekar. Håller dom för mig själv ett litet tag. Kanske jag vågar mig på att vara LL någon gång :D

Jag kanske ska göra det ja! Jag har en tendens att överleva väldigt länge oftast :D

Nu känner jag mig som Caisa... Varför struntar ni i mina LL-funderingar då? :cautious: :D

Därför att du fick PM om mina tankar ;) å sedan har jag inte läst Diskvärlden så jag har absolut ingen input till dina tankar där... Men som du ser i min nuvarande lek är ju förkunskaper om böckerna inget krav för att man ska kunna leka - så kör på du!! :D

Njae... Jag mest gnäller för o gnälla, om man nu ska va sådar... vaheterenu... ärlig! ;)

Mina eventuella planer som LL ligger en bra bit bort, med tanke på att jag inte ens fattar de flesta vanliga roller än! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar