Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Haha, jag körde en temalös lek efter min första lek... Så det är ingen ursäkt. Förövrigt körde jag med dubbla änglar och dubbla siare... Stor lek var det också. Och jag blev inte lynchad som LL. :P

Haha, jag körde en temalös lek efter min första lek... Så det är ingen ursäkt. Förövrigt körde jag med dubbla änglar och dubbla siare... Stor lek var det också. Och jag blev inte lynchad som LL. :P

Nä, men du kanske har en mer sympatisk personlighet än jag! :p

LL: LindgrenV

1. Paddington
2. Matmissbrukaren
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.

Måste finslipa min idé lite. Blir min första gång iaf så vill ha koll på allt :)

Det absolut bästa är att skaffa ett bollplank att bolla med och sedan försöka hålla det så enkelt som möjligt i början och ha inte för många "svåra" roller att hålla reda på :)

Ja det kan jag tänka mig!

...

Fast... Hur håller man tyst? O_o

Man har med mammas i leken, då vågar man inte göra bort sig. :p Men seriöst så var det inte så svårt. Det var rätt underhållande att sitta och titta på medans leken utspelar sig. Det är värre att läsa under leken om man inte deltar. Då kan jag vilja vråla i tråden att men hallååå så hääär är det ju. :banghead:

Det absolut bästa är att skaffa ett bollplank att bolla med och sedan försöka hålla det så enkelt som möjligt i början och ha inte för många "svåra" roller att hålla reda på :)

Ja, det lär jag behöva. har funderat lite nu och det kan nog bli en bra lek :)
Svårt bara att komma på vilka roller som passar in i leken förutom dom givna som siare, ängel m.m.

Vill du göra det enkelt för dig så tar du samma roller som jag hade i min förra lek, de är väldigt enkla att hålla koll på och de enda du behöver ge särskild info till är siaren och spionen :)

Jag har klurat ihop 14 roller nu med specialförmågor, bybor och onda.
Vill du får du gärna vara mitt bollplank :) Om du vill avstå en lek förstås.

Jag kommer inte leka på ett tag, du får gärna bolla roller med mig om du vill.

Vette sjutton vad för sida det där är men det är nog något datoriskt för i beskrivningen står det så här "The discussion is quite engaging [...]"

Och vem som helst som läser våra ulvlekar fattar att detta är något vi tar på blodigt allvar och inte är bara "quite" engagerade i! :mad::p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar