Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Hm, jag tror inte att det där med fel hand hjälper - jag har nämligen fått använda fel hand i en vecka nu pga pajad högerhand med förlorad greppteknik, och inte tusan har min hjärna blivit mer icke-seg av det :p Men jag kommer (ofrivilligt) fortsätta med det i säkert en vecka till, så vi får se om det blir någon förändring av det ;D

Jag har ställt d-vitaminet på fläkten så jag ser det varje dag, kommer INTE glömma bort att ta det! :D

big-smiley-004.gif

Helt perfekt! :D Fast det hade behövts ett par små horn på den ... vi var ju onda egentligen trots allt ;)

LL: Paddington

1: TeamLundVer
2: Hedinn
3: LindgrenV
4: Artline
5: Monstermom
6: Matmissbrukaren
7: Myrten
8: Mumorsan
9: Ottilia
10:cirkus
11: Habina
12:

Tack :) Det ska bli roligt men otäckt :p Teori verkar svårt. Men jag har läst många lekar genom åren. Bland annat första leken här på buke.

Det blir min fjärde lek och jag är fast. skitroligt även om jag bankar huvudet i väggen ibland :D

Galet bra gäng att leka med också :)

Nää, hörni! Nu är jag ju igång och skriver i andra trådar fast jag inte vill... Stoppa mig någon, leta reda på en kompis och dra igång det här spelet nån gång! :p

Haha, vad är det där för figur du har med överallt? En animerad Askoll? :D

Hahaha, visst, jag ser ut sådär! ;) De ser ju precis ut som min avatar, so basically har du rätt, se det som en animerad AskoII :D

(Skämt åsido, det e en liten gubbe som kallas onion head, vette sjutton varför, tycker personligen att den ser snarare ut som en katt (med öronen) :crazy: men de är gulliga!)

Senast ändrad:

Hahaha! Askoll är en syltlök, Askoll är en syltlök! Njä njä njä-njääää nä! :rofl:

12: CaisaLundblad
13:
14:

OBS!!
Jag kommer verkligen inte kunna grotta ner mig i leken som jag brukat göra, skola och sen 5 timmars ulvlek har inte riktigt fungerat... :angel:
Funderar på att anamma Hedinns teorisätt, eller något liknande. Så ni inte misstänker mig bara för att jag inte teoriar på samma sätt, jag måste experimentera mig fram lite nu. :p

12: CaisaLundblad
13:
14:

Tjohooo!!:banana:

Vad säger ni, ska jag lägga upp leken i em/kväll med första DL i morgon kl 21.00??

Det finns möjlighet att anmäla sig ända fram till att jag publicerat leken och börjat skicka ut rollerna - Så kom igen nu :)

Jag fullkomligt hatar stället jag bor på just nu. Varken det mobila modemet eller telefonen vill samarbeta. Om det är okej att jag bara är aktiv dagtid och kommer med korta teorier kan jag vara med under veckan. Annars så får jag vänta till min uppkoppling fungerar bättre.

Hur gick förra leken?

Funkar för mig. Monster förefaller lite... orastad:D, så snar lekstart är nog bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38