Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klara röstar på cirkus eftersom jag trots allt får känslan att hon kastar misstankar lite åt alla håll och tror att det kan bero på
att hon vill få bort eventuella ögon på sig själv.
Nu har Hedinn redan kommenterat, men jag vet inte om du svarat? I så fall har jag missat det. Men i alla fall, varför frågar du inte om du är osäker?
Varför har du den känslan? Har för mig att du skrev att du reagerade på ett speciellt inlägg, vilket var det?
Ok, Heddan röstar på Idahoe (som jag tycker är smygande) och Caisa röstar på Snurris (som jag röstade på igår för att jag tyckte att överslätandet av hennes och FiaMs förstadagsröster var skumt). Är mina teorier starka? Nej. Litar jag på Heddan och Caisa? Nej. Sedan Koppens märkliga röst på Heddan. Vet Koppen något hon inte får fram? Jag reagerade på Heddans röst på Habina igår, men nu röstar hon på Idahoe som varit en del i blickfånget. AAAAARRRRRRRGHHHH!
Och så har vi diverse andra konstiga saker...
Antingen spelar Habina fruktansvärt bra, eller så är hon (vilket jag tror) en engagerad god.
Nämen stumpan, hade jag missat?Dag 3
18.38 Snurrfian röstar på Cirkus
20.34 Koppen röstar på Hedinn
20.49 cirkus röstar på Snurrfian
21:12 Hedinn röstar på Idahoe
21:40 Caisa röstar på Snurrfian
21:39 Lilltess röstar på FiaM
21:45 LenaH röstar på FiaM
21:47 Sasse röstar på Idahoe
Fick inte jag vara med?![]()
Myrten röstar på Snurrfian
För trots att mycket har hänt kan jag inte släppa detta hur hon bortförklarar sin egen och FiaMs röst igår. Och nu hamnar jag i situationen att min röst kan vara avgörande och det känns inte bra. För jag är verkligen inte säker!
Jag tycker inte alls det är helt ovanlig kommentar att komma från Myrten? En väldigt osäker Myrten brukar kunna påpeka sånt. Därmed inte sagt att en ond Myrten inte kan göra det.min fetning i citatet
den där kommentaren ger mig dåliga vibbar känns lite helgardering på ett sätt som jag inte tycker är riktigt likt Myrten, dock säger det väl inte så mycket om hennes roll då jag inte tycker det är likt henne som ond heller men ja kommentaren känns inte bra.
@glömmerallt - det här är verkligen leken då alla utom jag själv vet vad som är likt mig!
Jag tycker inte alls det är helt ovanlig kommentar att komma från Myrten? En väldigt osäker Myrten brukar kunna påpeka sånt. Därmed inte sagt att en ond Myrten inte kan göra det.
Jag kommer imorgon kolla lite närmre på Klara. Får känslan av att hon vänder kappan efter vinden lite. Tror det blir lätt att kunna flyta med som ny för att alla tänker att ens fel kan vara nybörjar fel.
Jag tycker inte alls det är helt ovanlig kommentar att komma från Myrten? En väldigt osäker Myrten brukar kunna påpeka sånt. Därmed inte sagt att en ond Myrten inte kan göra det.
Måste hålla med Hedinn här. Jag vill minnas att Myrten gjort så i tidigare lekar jag lekt. Jag hajade inte ens till när jag läste det.![]()
Till skillnad från vilken lek då menar du?Brukar inte folk tala om för dig hur du spelar?
Kan t.ex inte minnas senast ingen teoriade om hur jag brukade spela i någon lek. Ibland håller jag med och ibland inte men det är jämt någon om har något att säga kring ämnet
För övrigt talar du ju det faktum att jag inte tycker det är likt dig till din fördel hade jag inte haft någon åsikt om det hade den typen av helgardering skrikigt ulv ganska mycket tycker jag men som sagt så har jag inte för mig att du brukar göra så som ulv.