Varulvslek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dag 3
18.38 Snurrfian röstar på Cirkus
20.34 Koppen röstar på Hedinn
20.49 cirkus röstar på Snurrfian
21:12 Hedinn röstar på Idahoe
21:40 Caisa röstar på Snurrfian
21:39 Lilltess röstar på FiaM
21:45 LenaH röstar på FiaM
21:47 Sasse röstar på Idahoe

Fick inte jag vara med? :cry:

Den här rösten skaver lite för mig, den är sen den är udda och i mina ögon lite svagt motiverad. Dessutom kändes klaras röst dag 1 på lilltess1 väldigt medglidande, som att hon mest följde strömmen.

Kombinationen först följa strömmen och sedan undvika att vara med och rösta ut en god till gör att jag reagerar och ho

Klara röstar på cirkus eftersom jag trots allt får känslan att hon kastar misstankar lite åt alla håll och tror att det kan bero på
att hon vill få bort eventuella ögon på sig själv.

Så därför glömmerallt röstar på Klara

Å ja jag är medveten om att jag också lägger en sen udda röst nu:p Men det är min bästa teori just nu och jag paranoid som jag är så tänker jag hellre själv än följer andra

Nu har Hedinn redan kommenterat, men jag vet inte om du svarat? I så fall har jag missat det. Men i alla fall, varför frågar du inte om du är osäker?

Varför har du den känslan? Har för mig att du skrev att du reagerade på ett speciellt inlägg, vilket var det?

Mest för att jag kände det var en mindre viktig sak, bland en massa andra tankar och idéer, så jag hade inte tiden att prioritera det. Får bli en av sakerna jag kikar på imorgon.

Det var det här inlägget jag reagerade på: http://www.bukefalos.com/threads/varulvslek.1292324/page-11#post-16749227 men det är som sagt väldigt löst. Jag kan ha helt fel, men jag fick en känsla av att "spelar teater". Som jag skrivit tidigare, det har hänt att jag haft denna känsla tidigare, men jag minns inte om den då var korrekt eller inte. :o Sämst på ulvspel... :rofl:

Myrten röstar på Snurrfian:crazy:

För trots att mycket har hänt kan jag inte släppa detta hur hon bortförklarar sin egen och FiaMs röst igår. Och nu hamnar jag i situationen att min röst kan vara avgörande och det känns inte bra. För jag är verkligen inte säker!

Ok, Heddan röstar på Idahoe (som jag tycker är smygande) och Caisa röstar på Snurris (som jag röstade på igår för att jag tyckte att överslätandet av hennes och FiaMs förstadagsröster var skumt). Är mina teorier starka? Nej. Litar jag på Heddan och Caisa? Nej. Sedan Koppens märkliga röst på Heddan. Vet Koppen något hon inte får fram? Jag reagerade på Heddans röst på Habina igår, men nu röstar hon på Idahoe som varit en del i blickfånget. AAAAARRRRRRRGHHHH!

Och så har vi diverse andra konstiga saker...

Nu när du säger det så kommer jag ihåg att förra (eller förrförra) leken satt koppen med jättemycket information som ingen fattade.. känns nästan att ju mer information hon har ju skummare blir hon. Jag ska nog kolla igenom hennes inlägg ordentligt imorgon.

Antingen spelar Habina fruktansvärt bra, eller så är hon (vilket jag tror) en engagerad god.

:rofl: Förlåt, jag är lite trött och då blir jag flamsig. Men det finns ingen chans att jag spelar fruktansvärt bra som en engagerad god? :banana::p Haha, sorry för OT men jag blev så full i skratt när jag läste det där. :D

Snurrfian är den som jag tycker har stuckit ut mest under dagen så min röst hamnar där, se tidigare inlägg.
FiaM röstar på Snurrfian

Dag 3

Fick inte jag vara med? :cry:
Nämen stumpan, hade jag missat? :( Felåt.

Jag måste rösta nu.

Klara röstar på Idahoe.

Orsaken är att jag tycker att hon verkar ha svårt att komma med egna teorier. Egentligen tror jag nog med på cirkus fortfarande, men nu gör jag så här. Jag har snart inget hår kvar. :D

Myrten röstar på Snurrfian:crazy:

För trots att mycket har hänt kan jag inte släppa detta hur hon bortförklarar sin egen och FiaMs röst igår. Och nu hamnar jag i situationen att min röst kan vara avgörande och det känns inte bra. För jag är verkligen inte säker!

min fetning i citatet

den där kommentaren ger mig dåliga vibbar känns lite helgardering på ett sätt som jag inte tycker är riktigt likt Myrten, dock säger det väl inte så mycket om hennes roll då jag inte tycker det är likt henne som ond heller men ja kommentaren känns inte bra.

min fetning i citatet

den där kommentaren ger mig dåliga vibbar känns lite helgardering på ett sätt som jag inte tycker är riktigt likt Myrten, dock säger det väl inte så mycket om hennes roll då jag inte tycker det är likt henne som ond heller men ja kommentaren känns inte bra.
Jag tycker inte alls det är helt ovanlig kommentar att komma från Myrten? En väldigt osäker Myrten brukar kunna påpeka sånt. Därmed inte sagt att en ond Myrten inte kan göra det.

Dag 3

21:48 Habina röstar på Snurrfian
21:51 glömmerallt röstar på Klara
21:53 Myrten röstar på Snurrfian
21:53 FiaM röstar på Snurrfian
21:56 Klara röstar på Idahoe

@glömmerallt - det här är verkligen leken då alla utom jag själv vet vad som är likt mig!

Till skillnad från vilken lek då menar du? ;) Brukar inte folk tala om för dig hur du spelar?

Kan t.ex inte minnas senast ingen teoriade om hur jag brukade spela i någon lek. Ibland håller jag med och ibland inte men det är jämt någon om har något att säga kring ämnet

För övrigt talar du ju det faktum att jag inte tycker det är likt dig till din fördel hade jag inte haft någon åsikt om det hade den typen av helgardering skrikigt ulv ganska mycket tycker jag men som sagt så har jag inte för mig att du brukar göra så som ulv.

Jag tycker inte alls det är helt ovanlig kommentar att komma från Myrten? En väldigt osäker Myrten brukar kunna påpeka sånt. Därmed inte sagt att en ond Myrten inte kan göra det.

Måste hålla med Hedinn här. Jag vill minnas att Myrten gjort så i tidigare lekar jag lekt. Jag hajade inte ens till när jag läste det. :p

Jag kommer imorgon kolla lite närmre på Klara. Får känslan av att hon vänder kappan efter vinden lite. Tror det blir lätt att kunna flyta med som ny för att alla tänker att ens fel kan vara nybörjar fel.

Jag förstår att du tänker så. Idag fick jag verkligen panik när jag fick för mig att det var dag-dl som var flyttat till 23 och trodde jag hade hyffsat med tid kvar. Jag är inte det minsta nöjd med min prestation idag.

Mitt minne är ju inte det bästa men min uppfattning är att myrten inte brukar vara "rädd" för att påverka utgången( snarare en av de spelare som brukar påpeka när folk lägger röster som inte påverkar, men det är möjligt att jag blandar ihop henne med någon) därför känns det konstigt att hon verkar obekväm med att avgöra.

Måste hålla med Hedinn här. Jag vill minnas att Myrten gjort så i tidigare lekar jag lekt. Jag hajade inte ens till när jag läste det. :p

Tyder väl på att det är jag som minns fel.

För mig är det typiskt en nybörjar eller ulvkommentar.

Myrten har inte gjort något annat som jag reagerat på så jag kanske reagerar extra mycket pga det.

Till skillnad från vilken lek då menar du? ;) Brukar inte folk tala om för dig hur du spelar?

Kan t.ex inte minnas senast ingen teoriade om hur jag brukade spela i någon lek. Ibland håller jag med och ibland inte men det är jämt någon om har något att säga kring ämnet

För övrigt talar du ju det faktum att jag inte tycker det är likt dig till din fördel hade jag inte haft någon åsikt om det hade den typen av helgardering skrikigt ulv ganska mycket tycker jag men som sagt så har jag inte för mig att du brukar göra så som ulv.

Skrikit ulv? För dig kanske, men det finns inte ett mönster hur man spelar som ulv.

Nej, jag är inte rädd för att påverka utgången. Hade jag varit det hade jag på 0,5 minut sytt ihop en motivering till röst som varit betydelselös. Innebär det att man alltid är bekväm med sina val?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI