Idahoe Tror myrten är listig, tycker det är kul med spöken, tycker Lilltess är på alerten och att det inte är något att haka upp sig på att jag och Habina tjafsar lite.
LenaH LenaH verkar mer intresserad av bio och följer upp diskussioner i tidigare lekar om att vissa är inaktiva och röstar på en inaktiv för att inte straffa de som sticker fram näsan och inte gömmer sig i skuggorna. Sunt tänkt. Jag vill i första hand ha ut onda, men onda inaktiva är hopplösa att hitta och om man inte har någon misstänkt så är det ett bra skäl.
Habina Habina hakar upp sig på att jag vill ha en Ulvfri jul, det tycker jag är skumt i sig. Vem vill ha en ulv som delar ut klapparna efter att ha ätit upp tomten? Den lär ju inte nöja sig med att ge så att säga.
Lite misstänkt är det men ingen stor grej, tror inte en ulv skulle våga säga men vem vet?
cirkus Är aktiv. Undrar över klapparna, vem gör inte det? Anser att Lilltess sticker ut genom att inte vilja lägga en betydelsefull röst. Personligen anser jag det mest onödigt ärligt att tala om det. Vem vill utmärka sig i det här gänget som ser ulvar bakom var bokstav? Frågan är om det är skumt också? Lite är det nog, en Ulv har om man överlever ett par dagar mer nytta av att ligga lågt.
Snurrfian Snurris känns som vanligt, men snurrar inte så värst mycket, efter att ha spelat med henne några gånger börjar jag misstänka att det är hennes valda image att fara snurrig förmodligen för att dölja att hon är snurrig och idag sprang hon vilse i skogen, få se om hon kan hålla rätt på leken idag. Många inlägg är det så jag kan inte klaga på aktiviteten. Hon missar att det finns 2 tvillingar i roll listan så förmodligen är hon inte tvilling men ond känns hon inte. Hon brukar dock lyckas lura mig oavsett om hon är god eller ond, tills vidare håller jag henne på godsidan av det vara strecket här.
Lilltess Lilltess, inte erkänna att du inte vill sticka ut, det är tabu vännen min. Just det ser jag dock inte direkt misstänkt, men dig får jag hålla ögonen på.
Koppen Verkar desperat att få stanna kvar och påminner om att hon brukar åka ut? Är det en ulv som desperat vill vara kvar, eller en god? Ingen aning just nu. Och så tycker hon det är misstänkt att vilja ha en Ulvfri jul, det i sig är för all del en aning misstänkt.
Matmissbrukaren Skriver en massa om lekregler och roller och lite om leken. Aktiv är hon i vart fall. Kan inte se något skumt här.
glömmerallt Har visst glömt allt eller åtminstone leken så långt, hittat hit har hon, inte så värst misstänkt
Myrten Diskuterar mer gamla lekar än nya, ganska förståeligt då det första dagen är rätt intetsägande.
Hedinn Sticker inte ut direkt, diskuterar regler och ifrågasätter lilltess. Det verkar poppis att ifrågasätta henne. Inget direkt misstänkt.
Klara Helt oskrivet kort för mig, verar mest förvirrad ny som är lagom aktiv
Sasse Menar att myrten hintar att hon är ulv, det påståendet vill jag titta närmre på. Få inlägg men en ny teori. Kul
FiaM Inte mycket att gå på här, men lovar bättre aktivitet i morgon så vi får se då, om hon är kvar.
CaisaLundblad Nu börjar jag få ont om tid, kanske därför jag inte hittar något särskilt här, får börja bakifrån nästa gång så jag hinner med.
Bumpo Lyser med sin frånvaro.