Antingen är alla goda och LL är väldigt ond eller så är ulvarna jävligt bra på att inte bli misstänkta eftersom alla verkar iaf neutrala... Jag vet verkligen inte vem jag misstänker mest. Eller överhuvudtaget misstänker..
Jag tyckte ju tidigare att Lillgrådis och cirkus verkade bonda väldigt bra och funderade på om det kunde vara den onda spionen som vinkade till lyan men så läste jag ts igen och onda spionen känner ju inte till vilka som är i lyan...
Där föll den teorin. Nu kan ju någon eller båda av dem vara onda men jag skulle inte tro att de sitter i lyan ihop.
Paddington verkar leta onda och försöker hitta teorier i det lilla som kommit.
Idahoe försöker skriva teorier och misstänker i princip alla.
Koppen hugger lite på mig men jag kan ärligt talat inte se något konstigt i det. Alla kan missa/missuppfatta.
Snurrfian fick ju min röst igår men hon känns inte heller direkt ond idag.
Shaggy känns väldigt blek och anonym. Ingen direkt uppfattning om henne.
FiaM finns också ja. Henne har jag helt missat... Det är inte kul att upptäcka 5 minuter innan dl. Men är hon ond för det?
Jag velar just nu mellan cirkus och Lillgrådis mest för att jag fortfarande har tanken ond spion/ulv-teorin i tanken. Jag tror väl inte helt och hållet på den teorin och då Lillgrådis har skrivit lite andra saker jag reagerar på:
bumpo röstar på Lillgrådis