Ja. Men jag skriver inte så fort och började komponera mitt inlägg 20.50...Dl är väl 21.30?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Men jag skriver inte så fort och började komponera mitt inlägg 20.50...Dl är väl 21.30?
Röstlista
20:50 Lillgrådis röstar på bumpo
21:06 Koppen röstar på Idahoe
21.14 glömmerallt röstar på lillgrådis
Du läste inte hela mitt inlägg eller?Eller så var det så att Shaggy bara röstade på den hon tyckte var ulvigast. Du drar raskt slutsatsen att det måste vara något skumt med min röst.
Det är ju inte omöjligt men motiveringen känns lite svagPonera att hon ÄR ulv. Då borde hon ju veta det eller hur
dels för att jag tycker det generellt är skumt med sena udda röster i första lynchen. specielt när det är svaga teorier bakom.
Jag var förut lite fundersam kring Lillgrådis "hämndröst" igår, som kändes lite som någon som inte ville sticka ut.
Dock kan ju det också mycket väl vara någon som 5 minuter innan första DL ännu inte lyckats knåpa ihop någon teori kring någon annan, vilket är fullständigt förståeligt första dagen, och i desperation slänger ur sig en hämndröst i sista minuten.
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro, men det lutar åt en röst på Lillgrådis för min del, då det inte finns så mycket att misstänka alls ännu i leken men hennes röst igår sitter inte helt rätt hos mig...