Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså förlåt @Koppen men det är helrörigt med dina inlägg och du är faktiskt en av de få som sticker ut idag, dels med att hugga på Bumpo trots att det stod klart och tydligt i leken att du var tillbaka. Sen rösta på Idahoe för att hon skulle vara ulv eftersom du var god? Men FiaM anser du ändå inte vara ond trots att hon också röstade på dig? Eller menar du att både FiaM och Idahoe ska vara ulvar?

Snurrfian röstar på Koppen

Dags att rösta då.

Koppens motivering till att rösta på mig känns väldigt udda. Dock har jag i tidigare spel uppfattat hen som ond när hen varit god, och jag uppfattade Sasse som vettig och åt godare hållet igår, så jag väntar med Koppen ett tag...

Inte mycket att gå på idag heller, så det får bli en röst på det som stuckit ut mest för mig.

Jag var förut lite fundersam kring Lillgrådis "hämndröst" igår, som kändes lite som någon som inte ville sticka ut.
Dock kan ju det också mycket väl vara någon som 5 minuter innan första DL ännu inte lyckats knåpa ihop någon teori kring någon annan, vilket är fullständigt förståeligt första dagen, och i desperation slänger ur sig en hämndröst i sista minuten.

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro, men det lutar åt en röst på Lillgrådis för min del, då det inte finns så mycket att misstänka alls ännu i leken men hennes röst igår sitter inte helt rätt hos mig...

Idahoe röstar på Lillgrådis

Röstlista
20:50 Lillgrådis röstar på bumpo
21:06 Koppen röstar på Idahoe
21.14 glömmerallt röstar på lillgrådis

21:24 Snurrfian röstar på Koppen

Röstlista dag 2
21.25 Idahoe röstar på Lillgrådis

jag tycker Koppens resonemang nu på slutet haltar rejält och ledsen Koppen jag hänger inte alls med på hur du tänker. OM Idahoe skulle vara ulv så skulle hon inte kunnat vara tvärsäker på att du hade en god roll igår eftersom du skulle ha kunnat vara onda spionen. Sedan att du går på bumpo men inte nämner FiaM som var först att välkomna dig tillbaka till leken. Just nu känner jag inte att du letar onda.

Lillgrådis är annars den som sticker ut mest, tycker att rösten igår kändes avig på något sätt, men utifrån det som hänt här på slutet så

Paddington röstar på Koppen

Rösten idag blir visst lika svår som den igår, det finns verkligen inget att gå på.
Snurrfian är virrig, missade att Sasse röstat, kanske ett försök att väcka misstankar mot Sasse eller bara vanligt snurr... Ingen aning men håller ögonen öppna.

Cirkus har inte varit så aktiv förutom artistpratet med Lillgrådis, säger inte heller något om vilken sida de står på, även om jag reagerar lite på Lillgrådis röst idag. Även om bumpos inlägg kanske inte fört leken framåt så är det i alla fall ett försök att vara aktiv.

FiaM röstar på Snurrfian
På grund av hennes virrighet som får mig förvirrad.

Antingen är alla goda och LL är väldigt ond eller så är ulvarna jävligt bra på att inte bli misstänkta eftersom alla verkar iaf neutrala... Jag vet verkligen inte vem jag misstänker mest. Eller överhuvudtaget misstänker.. :arghh: Jag tyckte ju tidigare att Lillgrådis och cirkus verkade bonda väldigt bra och funderade på om det kunde vara den onda spionen som vinkade till lyan men så läste jag ts igen och onda spionen känner ju inte till vilka som är i lyan... :banghead: Där föll den teorin. Nu kan ju någon eller båda av dem vara onda men jag skulle inte tro att de sitter i lyan ihop.

Paddington verkar leta onda och försöker hitta teorier i det lilla som kommit.

Idahoe försöker skriva teorier och misstänker i princip alla.

Koppen hugger lite på mig men jag kan ärligt talat inte se något konstigt i det. Alla kan missa/missuppfatta.

Snurrfian fick ju min röst igår men hon känns inte heller direkt ond idag.

Shaggy känns väldigt blek och anonym. Ingen direkt uppfattning om henne.

FiaM finns också ja. Henne har jag helt missat... Det är inte kul att upptäcka 5 minuter innan dl. Men är hon ond för det?

Jag velar just nu mellan cirkus och Lillgrådis mest för att jag fortfarande har tanken ond spion/ulv-teorin i tanken. Jag tror väl inte helt och hållet på den teorin och då Lillgrådis har skrivit lite andra saker jag reagerar på: bumpo röstar på Lillgrådis

Röstlista dag 2
21.27 Paddington röstar på Koppen
21.29 FiaM röstar på Snurrfian

Nu är jag tillbaka från stallet med paniklite tid kvar innan DL.

Jag tycker hittills att Paddington gjort ett matnyttigt ( O_o) och bra inlägg. Med tidsnoteringarna på inläggen blir det sannolikare att de som röstat på samma eventuellt inte var medvetna om den andra - å andra sidan så med nya bukefunktoinen att kunna se nya inlägg så borde det inte vara skrivet i sten. Jag känner att jag skuille vilja analysera det mer egentligen. Nånting skaver lite.

Överlag så blir jag lite skeptisk till att flera reagerat på lillgrådis idag, jag röstade ju på henne igår men kommer inte lägga min röst där idag. Rösten på mig känns verkligen inte uppseendeväckande. Så hon känns snarast neutral. Däremot blir jag fundersam åt glömmerallts och Idahoes röster på henne - en svag motivering och det finns absolut de som känns underligare under dagen idag. Själv har jag reagerat en hel del på bumpo, svårt att sätta fingret på, men sammantaget så känns hon som den jag undrar mest över. Även Koppen känns så fruktansvärt svår. Dock kommer jag inte lägga rösten där idag.

cirkus röstar på bumpo pga hon har triggat min ulvradar mest hittills. Kommer med bättre motivering strac

Röstlista dag 2
21.27 Paddington röstar på Koppen
21.27 Shaggy röstar på Bumpo
21.29 FiaM röstar på Snurrfian
21.29 bumpo röstar på Lillgrådis
21.30 cirkus röstar på bumpo

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar