Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att ulvarna kanske röstar på CaisaLundblad för att hon var en av de som hade flest röster och på så vis lynchar en god utan att behöva käka upp någon.
(Fast det kanske är bara en amatörmässig teori )
Fast va? Caisa och Karamelldrottningen har ju lika många röster (?) och ungefär lika mycket teoriande kring sig?
Att ulvarna kanske röstar på CaisaLundblad för att hon var en av de som hade flest röster och på så vis lynchar en god utan att behöva käka upp någon.
(Fast det kanske är bara en amatörmässig teori )
LV är väl inte oerfaren?
I övrigt håller jag med. Låter långsökt. Men jag fattar att det är en förstadagsteori och det är väl ändå mer intressant än att BOP:a.
Jag räknar nog inte mig själv som oerfaren, har ändå varit med och lekt i 3-4 år nu tror jag Jag är bara lite allmänt svår att förstå
Ja, såklart, men likväl måste jag väl få ha funderingar kring teorierna?
Hon har bara skrivit ett inlägg i tråden så hon har nog mest bara hittat hit och inget mer!Knapp
Ingen röst från Sasse visst...
Goda brukar vara duktiga på att lyncha goda också, särskilt i början. Dock blir jag lite skeptisk för du verkar säker på att Caisa är god?
Börjar bli dax att rösta.
Tycker ingen har gjort nåt direkt misstänkt (som alltid dag 1...) men det jag fastnade på nu var Cons motivering till rösten på Caisa. Caisa är ju ny och tycker sådana funderingar är rätt vanliga då oavsett roll + att Con inte synts till så mycket.
Niyama röstar på Con