Varulvslek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek

Jag räknar nog inte mig själv som oerfaren, har ändå varit med och lekt i 3-4 år nu tror jag :p Jag är bara lite allmänt svår att förstå :D

Att ulvarna kanske röstar på CaisaLundblad för att hon var en av de som hade flest röster och på så vis lynchar en god utan att behöva käka upp någon.

(Fast det kanske är bara en amatörmässig teori :o)

Goda brukar vara duktiga på att lyncha goda också, särskilt i början. Dock blir jag lite skeptisk för du verkar säker på att Caisa är god?

Att ulvarna kanske röstar på CaisaLundblad för att hon var en av de som hade flest röster och på så vis lynchar en god utan att behöva käka upp någon.

(Fast det kanske är bara en amatörmässig teori :o)

Nu förstår jag inte alls hur du tänker?
Jag syfter på det fetstilta.

Jag tror nog att ulvarna både vill att en god lynchas OCH att de får äta.

LV är väl inte oerfaren?

I övrigt håller jag med. Låter långsökt. Men jag fattar att det är en förstadagsteori och det är väl ändå mer intressant än att BOP:a.

Ja, såklart, men likväl måste jag väl få ha funderingar kring teorierna? :)

Jag räknar nog inte mig själv som oerfaren, har ändå varit med och lekt i 3-4 år nu tror jag :p Jag är bara lite allmänt svår att förstå :D

Då ber jag om ursäkt! Minns bara någon av mina första lekar då du verkade lika förvirrad som jag kring regler och roller, därför antog jag bara det.

Här kommer den:

Karamelldrottiningen röstar på Con
CaisaLundblad röstar på Niyama
Lillelorden röstar på LindgrenV
LindgrenV röstar på Sasse
AskoII röstar på Lillelorden
Dramatik röstar på karamelldrottningen
Paddington röstar på CaisaLundblad
Mumorsan röstar på karamelldrottningen
glömmerallt röstar på Mumorsan
Cirkus röstar på CaisaLundblad
Con röstar på CaisaLundblad
Niyama röstar på Con

Röstade ej: Sasse

Röstlista:

Karamelldrottningen röstar på Con
Caisa röstar på Niyama
Lillelorden röstar på LindgrenV
LindgrenV röstar på Sasse
AskoII röstar på Lillelorden
Dramatik röstar på karamelldrottningen
Paddington röstar på CaisaLundblad
Mumorsan röstar på karamelldrottningen
glömmerallt röstar på mumorsan
cirkus röstar på CaisaLundblad
Con röstar på CaisaLundblad
Niyama röstar på Con

Missat att rösta: Sasse

Alla lekar har ju inte lika regler eller roller, så ibland stöter man på nytt även om man lekt länge :) Men det är helt ok! :D

Goda brukar vara duktiga på att lyncha goda också, särskilt i början. Dock blir jag lite skeptisk för du verkar säker på att Caisa är god?

Jag hade rätt? :p
Skämt åsido, jag kände bara att det var skumt att "alla" började rösta på caisa, men hon kunde ju ha varit god eller ond i vilket fall som helst.

LindgrenV och cirkus: Vill förtydliga, jag menade att på så vis så får ju ulvarna (genom sina röster i lynchningen) bort två goda. Annars om en ond ryker, så får de ju "bara" bort en god.

Senast ändrad:

Börjar bli dax att rösta.

Tycker ingen har gjort nåt direkt misstänkt (som alltid dag 1...) men det jag fastnade på nu var Cons motivering till rösten på Caisa. Caisa är ju ny och tycker sådana funderingar är rätt vanliga då oavsett roll + att Con inte synts till så mycket.
Niyama röstar på Con

i o m att Caisa visade sig vara god och innan Cons röst stod det lika mellan Caisa och Karamell så får det mig att fundera över om Cons röst var ett sätt att rädda en kollega i lyan?

Jaha, ja då fattar jag :) Men så kommer ju alla röstningar att se ut - alltså att ulvarna ser till att få ut de goda ;) Men det lyckas ju inte alltid eftersom de goda är fler :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar