Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har måhända snöat in mig på att hon är god. Blir rätt osäker när alla teoriar om att hon är ond, ändå. Men rent kortfattat (har väl skrivit om varför jag tror Niyama är god varje tillfälle någon annan skrivit att denne misstänker Niyama typ), jag kan inte släppa hur Niyama brukar spela, hur hennes "regler" för hur man spelar ulv är (får rätt ofta kommentarer från henne om hur andra ulvar spelar "Varför gör dom si och så" när hon är LL, att hon ibland tycker ulvarna spelar helt ologiskt och så skulle hon aldrig göra). Jag känner inte att jag kan dra något exempel utan att råka hinta.. Så jag låter bli. Men rent kortfattat tycker jag inte att Niyamas spel denna lek är som hon brukar spela eller som hon BORDE spela. Jag kommer bli rätt besviken på henne om hon visar sig vara ulv ändå, för att hon inte spelar som jag tycker att hon borde, och som hon vet själv att hon borde också (med tanke på alla kommentarer jag fått från henne när hon varit LL).
Det här var väldigt förståeligt eller?
Förtydligande, Niyama är en diskret spelare, väldigt diskret som ulv, hon kan säkert göra tabbar, men vågade alibiröster, speciellt inte i ett skede där hon ändrar röst och blir väldigt icke-diskret, det tror jag helt enkelt inte på.
Vad gäller rösta sent är det något hon alltid gör, oavsett roll. Så den teorin som Paddan (kanske fler) hade tycker jag inte säger något.
Orkar inte riktigt förklara vid den här tiden på dygnet känner jag.
Lården kanske vet vem som är siaren
Kan du förklara på vilket sätt du upplever att jag betett mig skumt?
Jag funderar lite grann över att Niyama outar Dramatik som siare, vi brukar ju vara väldigt försiktiga med att outa specialroller för att inte hinta ulvarna om vem de bör käka (om de inte kommit på detta själva)
Om nu Dramatik är siaren, så ser jag det inte som otroligt att Dramatik istället siat Niyama som ond och inte att hon siat mig el Lillelorden som goda., och inte som Niyama skriver. Jag ser ingen anledning till varför Dramatik skulle peka ut Niyama på detta sätt annars.
Jag börjar fundera på om Lillelorden kanske inte är ulv trots allt, men ulven gömmer sig nog hos Sasse eller Niyama i så fall. Sasse har hängt på alla drev - vilket också gett "alibiröster" i så fall då hon varit med och röstat ut de onda. Samtidigt känns det som att den eviga godförklaringen av Niyama skulle kunna vara ett planerat ulvdrag för att antingen få sig själv att verka god - eller få Niyama att verka ond. Nu finns det ju bara en ulv kvar så båda av dem kan ju inte vara ulvar
På vilket sätt menar du att Niyamas röststatistik ser mycket bättre ut? Och "hängt på alla drev", när det handlat om en andraröst? För mig är i alla fall inte andraröster drevröster. Drev är öht när många röstar på en och samma person, liknande när KD lynchades.
Jo, det skulle förstår vara möjligt att du kanske fått en sia av brevbäraren eller något. Men skulle du inte fått det så känns det i alla fall konstigt i mina ögon att verka så bombsäker på att Niyama är god "pga hennes spel".