Sv: Varulvslek
Fast jag måste bara fråga - om jag nu var i lyan, varför skulle jag vara först att väcka misstankarna på en kollega (Karamell), för att sedan göra en helomvändning från att misstänka Con och lägga fokus på kollega nr2 - Cirkus. Låter helsnurrigt att jag skulle se till och lägga fokus på två av mina kolleger.
Sedan tycker jag dina inlägg innan rösten på Karamell är intressanta - först säger du att dennes inlägg inte säger ngt, sedan blir du paranoid för att du misstänker denne pga vad andra skriver
Sedan vill du gå vidare och titta på andra spelare vilket jag instämmer är en väldigt bra idé.
För att slutligen lägga första rösten på denne.
När jag frågade vad som hände mellan dina två inlägg ovan:
Fick jag svaret:
Nu sitter vi på facit och vet att Karamellen var ond, men när jag läser igenom ovanstående så tycker jag att du motsäger dig själv när du först säger att du misstänker Karamellen utifrån vad andra skrivit (ex Cirkus) vilket gör dig orolig, men sedan lägger du iaf första rösten på Karamellen utan att något egentligen har förändrats?
DET får mig att fundera över om din röst på Karamellen är ett försök till alibiröst.
Å titta jag fick iväg rösten i tid hoppas det fortsätter fungera så jag kan motivera också. Hade tänkt klippa och klistra men för att ta det kortfattat så finner jag hennes teorier märkliga och jag tycker hennes åsikts byte är väldigt märkliga. t.ex när jag teoriade om karamellen och con och sen nämde att jag inte ville snöa in på det utan skulle kolla upp de andra lite också höll hon med om att det var en bra ide att inte snöa in på dom. Sen röstar jag tidigt på Karamellen och det verkar paddi tycka var konstigt på grund av det jag skrivit ovan( det tycker inte jag funderade över övriga också men fortsatte misstänka karamellen mest) men visst man behöver inte tänka lika så hon behöver ju inte misstänka karamellen mest inge konstigt med det Men det är den det blir konstigt när hon själv lägger en srömröst på karamellen, då blir jag liksom helsnurrig.
Fast jag måste bara fråga - om jag nu var i lyan, varför skulle jag vara först att väcka misstankarna på en kollega (Karamell), för att sedan göra en helomvändning från att misstänka Con och lägga fokus på kollega nr2 - Cirkus. Låter helsnurrigt att jag skulle se till och lägga fokus på två av mina kolleger.
Sedan tycker jag dina inlägg innan rösten på Karamell är intressanta - först säger du att dennes inlägg inte säger ngt, sedan blir du paranoid för att du misstänker denne pga vad andra skriver
Sedan vill du gå vidare och titta på andra spelare vilket jag instämmer är en väldigt bra idé.
För att slutligen lägga första rösten på denne.
Jag håller med karamells inlägg säger inte så mycket.
Jag blir lite paranoid av att jag misstänker både karamellen och con pga hur andra skrivit och röstat(främst cirkus) snarare än vad de själva skrivit.
Okej. Jag blir mest snurrig när jag försöker reda ut det där. Jag tror jag ska släppa det lite jag vill inte snöa in för mycket utan hålla lite koll på övriga också.
Instämmer m GA, dags att kika vidare på övriga - Con/Karamell har fått alldeles för mycket fokus och det finns fortfarande tre ulvar kvar i leken...
Jag har lektion i morgon kväll och vet inte hur aktiv jag kommer kunna vara i morgon så jag tänker rösta nu. Om jag hinner teoria mer i morgon och kommer fram till något bättre då är det möjligt att jag ändrar.
glömmerallt röstar på karamelldrottningen
Efter tidigare teorier om att cirkus röst dag 1 kan ha varit en räddningsröst. Plus att hon verkar lite "medflytande" och inte sticker ut så mycket. lite smygande helt enkelt.
Ingen super teori men hon är min mest misstänkta just nu.
När jag frågade vad som hände mellan dina två inlägg ovan:
Jag är lite nyfiken på att veta vad som får dig att rösta på Karamellen - vad var det som hände mellan inlägget ovan och ditt röstinlägg som fick dig att rösta på Karamellen? Vad är dina tankar om övriga deltagare i leken?
Fick jag svaret:
Det hände typ ingenting det är väl det som är grejen, Hittade inget som gav mig starkare misstankar just då. Ska försöka teoria lite mer nu men jag är krasslig så vet inte hur mycket jag orkar.
Nu sitter vi på facit och vet att Karamellen var ond, men när jag läser igenom ovanstående så tycker jag att du motsäger dig själv när du först säger att du misstänker Karamellen utifrån vad andra skrivit (ex Cirkus) vilket gör dig orolig, men sedan lägger du iaf första rösten på Karamellen utan att något egentligen har förändrats?
DET får mig att fundera över om din röst på Karamellen är ett försök till alibiröst.