Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med anledning av mitt förra inlägg (svaret till paddan). Här är alltså när jag börjar reagera på Asko, har citerat några inlägg, vill nån läsa mer så är det ju bara läsa inläggen kring detta.
Vilket gör att det garanterat borde vara enbart två ulvar kvar i lyan, med tanke på att vi är 8 deltagare kvar och 6 specialroller är kvar.
Vem den sista ulven skulle vara vet jag inte. Flera verkar ha snöat in på Niyama, det gör mig lite osäker på om jag har fel trots allt. Jag kommer dock inte rösta på henne för jag känner mig alldeles för osäker. Paddan verkar ju relativt säker, men det är svårt att veta huruvida hon vet eller tror sig veta att Niyama är ond.
Ojdå, vilka vändningar jag vaknade upp till! Jag läste allt utan att läsa i förväg (alltså så att jag inte visste hur lynchen gick för att se om mina insikter hade rätt eller fel), och jag måste säga att de sista inläggen av CL gav mig en stark känsla att hon var god trots allt. Hon är ju nästan lika mycket nybörjare som jag så jag finner det otroligt att hon som ulv skulle skriva sådär i de sista inläggen.
Ber om ursäkt men blandade ihop namnen i brådskan - det var din röst på Con första dagen jag tänkte på.
Vi som är lite mer erfarna vet att ulvar mycket väl kan "gå igång" när de får misstankar/röster på sig och försöka övertyga om sin godhet. Vilket goda också kan, det kan vara svårt att skilja desperation från en god och en ond som försöker lura sig bort från lynch.
Jobb var det nu ja. Återkommer ikväll/inatt om jag inte kan innan.
KL
Åhh, jag lever! Det trodde jag inte. Synd bara att ni röstade ut Caisa istället, det var väl onödigt?
Nu ska jag gå igenom leken ifrån början och komma med lite fräscha tankar. Om jag blir nattkäk - misstänker att risken är rätt stor - så vill jag lämna mina tankar.
Nu kanske jag har snöat in för mycket på Lorden, men detta känns som att hon vill godförklara sig och ge sken av att hon har någon specialroll som vet nåt. Och dels verkar hon inte veta nåt och dels så skulle jag då vara typ hur blåst som helst.