Varulvslek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek

Jag är så osäker över hela Niyama-Sasse-Lillelorden att jag måste smälta detta och fundera lite till. Caisa har också kvalat in på min lista över möjliga misstänkta och Con befann sig ju på den tidigare, även om en stor del av min dåvarande teori baserades på Cons inaktivitet i samband med röstandet - och aktiviteten har vi ju fått en övertydlig förklaring till.

Men i alla fall, jag kan inte släppa att jag får dåliga vibbar av Caisa trots att jag får alla möjliga konstiga tankar om "trion". Jag hänger inte med i tänket, förstår inte riktigt misstankarna och tycker att det Caisa valt att trycka/fokusera på är lite... Konstigt? Svårtolkat? (Syftar bland annat på detta med dramatik då). Jag får ingen bra feeling helt enkelt, och med hänvisning till mina tidigare tankar om Caisa väljer jag därför att lägga min röst där.

LindgrenV röstar på CaisaLundblad

Jag tror Niyama är god därav rösten på Lorden. Hade hellre röstat på Caisa dock.

Jag ändrar röst trots allt. Dom senare inläggen av Caisa skaver ännu mer. Teorier finns.

Sasse ändrar röst från Lillelorden till Caisa

Och hoppas hon blir utröstad..

Oj, det visste jag inte alls! Jag har ju fått påtryckningar om att jag INTE skrivit mycket (det har jag väl i och för sig tagit igen nu) så det är enbart därför jag har påpekat det. Och inläggsstatistiken kan nog förstås delvis förklaras med en hel del OTande i början som inte riktigt räknas in ;) Men som sagt, jag har fått påtryckningar om att jag inte skrivit så mycket alls (förrän nu när jag fått tid att sätta mig ned och gå igenom leken) så därför har jag tolkat det som att min och Lillelordens aktivitet ligger lite på samma nivå.

Knapp

Dramatik ändrar röst från Lillelorden till Con/Caisa

Lillelordens inlägg fick mig att backa så länge, och samtidigt har Con/Caisa gjort konstiga inlägg, därför får det bli en ändring.

Fast alltså du har väl skrivit mycket hela leken igenom och just nu ligger du tvåa i inläggsstatistiken så om du försvunnit från någon radar så beror det väl mer på vad du skrivit än hur mycket, du är en av mina mest misstänkta så jag har försökt analysaera dina inlägg och dom är många. Bölir lite märkligt när du får det att låta som du inte skrivit så mycket.

Fast så mycket finns det inte att analysera i LindrenVs inlägg, majoriteten av dem är ju OT och liknande.

Och faktiskt så sätter detta dig i godare dager i mina ögon, för hur klurig du än är så tror jag inte att du hade gjort ett sådant drag som ulv. Nu blev det lite enklare att reda ut mina tankar :D :bow:

delvis knapp

Alltså åh, Lillelordens inlägg får mig att tveka. Skulle en ulv bett på ett sådant vis om att inte bli utröstad? Det känns som om Lillelorden har mer att komma med, men att hon bara inte hinner just nu.

Det inlägget är faktiskt det jag finner mest misstänkt med lilllorden. Liksom vadå inte tänker skriva mer innan deadline hon har flest röster nu och om honär dör så är det sista chansen att berätta för oss vad hon tror och då vill hon inte säga nått? :crazy: Ger mig lite som en ulv som gett upp vibbar.

I övrigt har jag som sagt lite svårt att fatta det misstänkta med lorden

Men alltså sådanna här röst ändringar gör mig helt paranoid jag vet inte alls vad jag ska tro gör mig bara mer och mer förvirrad, vad är det som gör cl misstänkt huxflux?

Vad är det du reagerar på? O_o

Sasse: Jag som tycker allt jag skriver är fullkomligt logiskt skulle kunna acceptera att du inte kopplar ALLA mina tankar, men att du dömer ut alla mina inlägg som ologiska tycker jag är ologiskt ja. :eek:
När du bara säger "Du är ologisk" så får jag ju anta att du inte förstår ett ord jag säger, och det är helt oförståeligt för mig när jag skrivit ner allt som skulle kunna tolkas som ulvigt om varje spelare, inte bara om en eller två.

Det jag reagerade på med de ändrade åsikterna var att det inte alltid fanns förklaringar till varför de ändrats eller ett namn tillkommit eller ett namn fallit bort. Inte att hon ändrat åsikt. MEN, jag KAN ha slarvläst också, och missat nåt inlägg som förklarat förändringarna. När jag går tillbaka nu ser jag inlägg jag inte ens minns att jag skrivit nu när jag inte går på starka smärtstillande.

Jag tycker du känns annorlunda, du är mer tillbakadragen, har vagare teorier, men plötsligt dyker det fram både näbbar och klor. Att du inte försvarar mig stör mig inte, att du reagerar på saker du inte reagerade på som god stör mig.
Och detta:

Jag ändrar röst trots allt. Dom senare inläggen av Caisa skaver ännu mer. Teorier finns.

Sasse ändrar röst från Lillelorden till Caisa

Och hoppas hon blir utröstad..

gör mig ännu mer övertygad om att du är ond.
Edit: Fast iofs vore det också ett ganska klumpigt drag av dig om du var ulv att rösta ut mig... Ser inte bra ut om jag är god.

Ser att jag blir utröstad nu.
Ulvskrällen. :rage:

Jag hoppas ni goda som blir kvar inte helt bortser från mina misstankar, då det är dem som gjort att jag åker ut nu.
Observera att jag inte alls är säker på att Lindgren är ond, det var bara den jag kände jag kunde hämta mest misstänkt mot.

Samt att jag känner att Dramatiks röständring är hemskt misstänkt och konstig. Varför skullen en ulv INTE försöka försvara sig så hon blir kvar?

Det är väl inte så mycket huxflux om du har tid att läsa våra inlägg. Det hon skrivit senast reagerar jag på i alla fall.

Huxflux är det väl inte, inte för mig iaf då hon seglat upp och ner på min misstankelista från dag 1. Grejen är ju att hon varit svår att bedöma eftersom Con först var inaktiv, och sedan när Caisa tog över ville man ha lite mer tid på sig att bedöma henne.

Jag tycker att hennes teorier på de senaste sidorna känts lite tunna och som om hon greppar efter halmstrån lite. Där är för mig en konstig känsla i hennes inlägg som jag reagerar på och därför ändrade jag. Och delvis p.g.a. lordens inlägg.

Alltså, sluta nu! Kan alla bara sluta skriva :rofl: Ni gör mig ju helt paranoid och osäker här ju! Så fort jag känner att jag äntligen rett ut en tanke som kan leda någonstans så kommer någon in och skriver något som dementerar den direkt :rofl: :mad:

Glömmerallt röstar på Paddington för att jag misstänker henne mest och jag vågar inte lita på någon annan.

Motivering kommer buke tok trsasslar för mig..

Fast jag uppfattade hennes inlägg som att hon snarare bad om att inte bli utröstad, inte att hon försvarade sig. Tanken med det för min del är ju också att man inte gärna vill rösta ut en eventuellt viktig god roll, och därför backar jag tills jag fått höra mer från henne.

Läser från mobilen. Jag fattar inte alls röständringarna från lorden, tyckte hennes senaste inlägg kändes som desperat uppgiven ulv typ.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar