Sv: Varulvslek
Sådärja. Då ska vi se.
Sasse
Missade första rösten.
Lade andrarösten på cirkus
Sen en strömröst på kd.
Man kan inte utläsa mycket från hennes röster, hennes inlägg i allmänhet känns goda, men jag tycker hon börjar bli lite tveksammare nu.
Dock, med tanke på den rösten hon lade har jag lite svårt att sätta henne åt onda sidan, av den enda anledningen att jag är mycket skeptisk till att både ulvarna (hypotetiskt nu då) cirkus och Con skulle försöka göra ett räddningsförsök av KD
Här pratade hon om Con, Sasse har heller aldrig misstänkt mig som ond för att hon inte hållit med mig i mina teorier innan, hon har bara ifrågasatt teorierna och argumenterat för vad hon tror, men nu plötsligt blev jag misstänkt för att hon inte höll med om mina snabba spontantankar? Jag tycker det känns lite misstänkt, Cirkus attitydförändring visade sig bero på att hon var ulv, Sasse är alltid lurig att bedömma. Jag tror ändå inte hon är ulv, men jag tycker absolut hon är svårbedömd...
glömmerallt
Röstar på Mumorsan första gången
missade andra röstningen
Lade första rösten på kd senast
Dålig aktivitet, när hon är aktiv är det mest om spelet i allmänhet, inte om denna spelomgång, eller att hon ifrågasätter andras teorier, man kan inte utläsa något speciellt alls från röstningen, röstade på en god, sen ingen, sen kan rösten på kd mycket väl varit en alibiröst, eftersom det var ganska stor risk att kd skulle åka ut snart.
reagerade även på detta:
Om karamelldrottningen är ond så gör det ju cons röst misstänkt men om karamelldrottningen är god så är det ju inget särskilt misstänkt med rösten.
Det här förstår jag inte alls? Tycker inte direkt hon jagat efter misstankarna på Con heller, mer än någon uttalad misstanke här och där.
När Niyama vill hålla Paddan och Sasse åt goda hållet går GA in och argumenterar emot, att det lika gärna kan vara alibiröster. Hon själv var misstänksam mot kd och Con. Röstade på kd. Vet inte, men det sitter inte riktigt rätt hos mig.
paddington
Röstar på CL
Sen Cirkus
Sen strömröst på kd
Jag reagerar på att hon funderade över cons avgörande röst på mig... Trots att hon själv röstat på mig? Sätt att rikta blickar mot den enda goda som röstade på mig efter ett vågat ulvspel av henne och cirkus? Men varför en förstaröst på cirkus sen? Rösten på kd vet jag inte om man kan läsa något från.
Och är det möjligt att paddan faktiskt visst försökte få ögonen från kd tidigare? Att hon nu går ut så hårt mot Niyama oroar mig, då jag, nu när jag gått igenom hela tråden, inte alls tycker hon är självklart åt det goda hållet.
LilleLorden
Röstar på LindgrenV
missar andra
Röstar på Niyama tredje
Jag har absolut ingeting på LilleLorden. Det stör mig. Gått igenom anteckningarna, men hon är bara nämnd i en anteckning om Dramatik. Nada. Inget. Tycker väl inte röstningen säger så mycket heller. Vet inte alls vad jag ska tro, men skulle vilja tro att hon som god skulle lämnat ett större avtryck? Kanske?
LindgrenV
Första rösten på Sasse
Andra på AskoII
Tredje på Con
Bara röstningarna är bra misttänkta, enligt mig. Då jag i grunden tror alla hon röstat på är goda, om jag måste sätta dem åt något håll. Men det är inte allt.
Hon misstänkte Asko för att denne verkar förvirrad, när hon själv tidigare sagt att andra brukar finna henne förvirrande? Jag tycker hon verkar säga emot sig själv lite, att misstänka en ny spelare för att den verkar förvirrad tycker jag absolut är lite småkonstigt.
Inför första röstningen var cirkus misstänksam mot mig och LV, men sekunden jag var lynchad blev LV plötsligt neutral i hennes ögon... luktar ulvkollega...
Inför tredje röstningen försvarade Lindgren karamellen, och gick ut med sina misstankar mot Con som hon också röstade på sen. Mycket misstänkt och står högt på min lista över misstänkta ulvar, tillsammans med att jag inte tycker hon teoriat speciellt mycket och försöker flyta med lite i utkanten känns hon som en ulv.
Niyama
Röstar på con
Sen AskoII
Sen Kd
Här har hon, utöver den sista också bara röstat på sånna jag tror är goda. Sista rösten kan hon lagt på en kollega då kd redan var körd oavsett vad Niyama röstade på.
Hon känns lite kort mot AskoII,
"Ja, uppenbarligen. Men det känns som en typisk ulvtaktik att kasta misstankar åt de som röstat ut en god. Ofta ovetande goda. Så kan ulven som faktiskt visste om att personen var god framställa sig själv som god som minsann inte röstade ut goda Caisa. Eh, luddigt?"
Men jag tycker inte hon verkar lika engagerad i att försvara sig själv mot paddan nu?
Men mer än så hittar jag inte på Niyama heller. Jag får goda vibbar, och hon ligger inte alls högst på listan för tillfället.
Dramatik
Bara röstat på KD hela spelat igenom.
Svårt att utläsa något ur det. Men det finns annat att titta på!
I början ifrågasatte hon Cons röst på mig, det var visserligen inte jättekonstigt, det gjorde jag med...
Sen ifrågasätter hon Mumorsan för att hon inte uppmärksammade alla röster som varken gjorde till eller från förutom Niyamas under den DL:en... Det är inte heller speciellt jättekonstigt, noterades bara för att Mumorsan var god.
Det konstigaste hittills är att hon inte verkar hålla reda på vilka hon håller som ond, eller möjliga onda. sasse/glömmerallt byter plats på listan ibland, LilleLorden och jag står alltid med. Och paddan var med i ena sekunden och helt bortglömd nästa...
Är dramatik en ruskigt duktig ulv?
AskoII
Röstade på LilleLorden
Sen Kd
Kd igen
Hon känns som en kopia av mig i förra leken, som var min första och jag var god. Jag hittar inget som tyder på att hon skulle vara ond, är hon det har hon verkligen lurat mig i alla fall.
Med detta sagt, och möjligheten att jag inte kommer vara vaken till DL imorgon:
Caisa röstar på LindgrenV
hinner jag in imorgon eller får ny info innan jag somnar kan jag komma att ändra mig.