Sv: Vart slut i över 4 år
*raderat, dubbelpostat*
*raderat, dubbelpostat*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Ja saknar min första kärlek som jag var tillsammans med från 17-19 år.
Men problemet är att hon har kille och är nyförlovad och har även vart tillsammans med denne i ca 5 år.
visst det kan verkas konstigt att jag inte kommit över henne, finns nog ingen mer än jag som tycker det! Men det var min första kärlek och efter att vi pratades vid idag har jag saknat henne hela dagen, sjukt konstigt och väldigt skrämmande ja vet..
Men tack för råden den skrämmande killen skiter i att höra av sig!
För det första så gillade jag inte när hon pratade med ex och det var ömsesidigt! Så något kontrollerande har det aldrig varit så det kan ni släppa. Varken mitt ex eller jag tyckte om det men det var annorlunda när hon prata med sina ex enligt henne så där har ni historien om svartsjuka!
Sen att sitta och säga att jag förföljer henne stämmer ju inte då vi inte pratat sen det tog slut typ! Och det var inte jag som tog kontakt idag och varför vi pratades vid idag behövs sägas här!
Och visst det kan verkas konstigt att jag inte kommit över henne, finns nog ingen mer än jag som tycker det! Men det var min första kärlek och efter att vi pratades vid idag har jag saknat henne hela dagen, sjukt konstigt och väldigt skrämmande ja vet..
Men tack för råden den skrämmande killen skiter i att höra av sig!
Ha en fortsatt trevlig helg av det som e kvar
För övrigt tror jag inte hon är densamma. Du är nog mer kär i minnet än i tjejen.
... och så blir du grinig för att du får råd som inte passar dig.Men tack för råden den skrämmande killen skiter i att höra av sig!