Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite jobbigt när dom bestämmer sig för att sova länge på kvällen, M gjorde det igår... fick väcka henne (tog sin tid) vid 22 för att mata men sen vaknade hon ändå 02 för att äta, brukar annars sova till 05.
Vid 02 somnade vi båda i soffan, jag satt och sov och hon med bröstet i munnen så hon var nöjd hon
men hela natten var lite knasig när hon sovit så länge på kvällen.
Jag skojade igår och sa att vi också skulle dricka champagne eftersom mitt efternamnsbyte äntligen gått igenom. Fem veckor tog det!! Men sen när han kom hem var jag bara arg och sur som ett åskmoln... På förmiddagen mailade min ersättare på jobbet och behövde ha några filer som jag hade på min dator. Så det var bara att plocka fram jobbdatorn och sätta igång den. Men det var inte det lättaste. Först funkade inte VPN, så jag kunde inte koppla upp mig mot jobbet och var därför tvungen att höra med dataavdelningen vad som var fel. När jag väl kom in så kom jag ändå inte åt servrarna. Dataavdelningen igen och när jag väl hade kopierat filerna hon behövde och lagt dom tillgängliga för henne hade det gått 6 timmar!! På den tiden hade Vilgot hunnit bli rejält arg på mig och var jättejobbig - med all rätt... Så när mannen äntligen kom hem var jag rätt glad att få avlastning, men fortfarande arg. Det gick dock över senare på kvällen då jag fått lite godis i mig!A har sovit sedan sju och vaknade nyss. Vi får väl se vad det blir för natt... Själv har jag tittat på Lasse Lindroth på youtube och druckit champagne.