Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår var vi hos en jurist och skrev testamente.
Det var faktiskt inte så farligt. Har för mig att det var betydligt dyrare när banken tjatade på oss om det sist. Men jag antar väl att det har med lånets storlek att göra, eller går det på annat också, eftersom din sambo betalar mer?Ja, den kostade 60 kr i månaden för mej och löser bort hela lånet för sambon om jag dör. 77 kr för honom. Priset beror på hur gammal man är.
Första gången V gjorde det var när han var drygt 3 månader, men det var någon enstaka gång bara av ren tur och sen inget mer. Nu kan jag hitta honom på mage ibland om jag lämnat honom ensam i gymmet ett tag. Han kan vända sig om 5 ggr på en dag, sen går det typ två veckor till nästa gång, så det beror nog lite på humöret. Han måste kämpa bra mycket innan han klarar det.Åh stora killen
Förresten är det några bebisar här som kan vända sig från rygg till mage och vice versa?
När börjar de göra det egentligen? Iggy har inte visat minsta tendens till att vända på sig. Han har däremot upptäckt sina fötter så dem har han allt som oftast i händerna och försöker få in i munnen
Förresten är det några bebisar här som kan vända sig från rygg till mage och vice versa?
Första gången V gjorde det var när han var drygt 3 månader, men det var någon enstaka gång bara av ren tur och sen inget mer. Nu kan jag hitta honom på mage ibland om jag lämnat honom ensam i gymmet ett tag. Han kan vända sig om 5 ggr på en dag, sen går det typ två veckor till nästa gång, så det beror nog lite på humöret. Han måste kämpa bra mycket innan han klarar det.