Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med. Hoppas på inlägg från henne varje gång jag ser att tråden uppdaterats.Varje gång jag ser listan så blir jag alltid orolig för vad som hänt shpongle. Inte för att det behöver ha hänt nått men när det blev så tvärtyst från henne så kan man inte låta bli att bli orolig :/
Samma här Trodde bara det var bebisbubblan först, men nu har det gått lite väl lång tid.. Hoppas verkligen att allt är okej med henne och bebisVarje gång jag ser listan så blir jag alltid orolig för vad som hänt shpongle. Inte för att det behöver ha hänt nått men när det blev så tvärtyst från henne så kan man inte låta bli att bli orolig :/
Samma här Trodde bara det var bebisbubblan först, men nu har det gått lite väl lång tid.. Hoppas verkligen att allt är okej med henne och bebis
Ja vi får hoppas att det är så!Det kan va prioritringar. Vi får hoppas det! Jag vet själv att jag troligen inte kommer ha tid att varken läsa eller skriva här när jag åkt hem från bb. Så ni behöver inte bli oroliga för mig i så fall...
Är det jag som inbillar mig eller är det väldigt många pojkbebisar som kommit?
Vet inte om jag inbillar mig men lilleman bajsar inte lika ofta längre. Förut var det säkert 10 bajsblöjor per dag, nu är det max 2-3, men större mängd.
Kommer inte ihåg hur det var med de andra ungarna, men antar att det borde ha med att han blivit större och tarmarna mognat lite mer? För han äter som en häst och fiser massor.
Vi ska just åka hem. Äntligen ska storasyster få träffa bebisen i magen som hon haft så mycket tankar om. Far och son har sovit bra, jag sov inte så mycket. Ska bli skönt att få ligga i egna sängen strax. Amningen har kommit igång och funkar med amningsnapp. Var samma förra gången så det får vara så ett tag framöver. Skönt att ni hade en bra natt, hoppas ni med är på väg hem!Så vi har haft en jättebra natt på bb och sovit länge och lugnt. Väntar nu på läkarundersökning och sen åker vi hem om allt är bra, vilket jag tror. Idag på fm så är han en riktig liten snuttare och vill va vid bröstet konstant helst
Hur har det gått för er andra nyförlösta?
25/3 - Shpongle, första barnet/ UL visade: pojke / Det blev en:
29/4 Minusgraader, andra barnet / Gissar på: / UL visade: Flicka / Det blev en:
6/5- Lo_, andra barnet/ Gissar på:/ UL visade/ Det blev en:
9/5 - Iglatjarn, andra barnet. Planerat ks. NIPT-test visade: Tjej
11/5 - domesticus, andra barnet / Gissar på:Pojke/ UL visade: Tjej / Det blev en:
25/5 - Linn-Nora, första barnet
30/5- Tingeling84,tredje barnet/UL visade:kille/Det blev en:
Födda:
31/3- Zata, Pojke, Hjalmar (beräknad 20/3)
2/4- Mulles_matte, Pojke, Oskar (beräknad 29/3), 3955 g och 53 cm lång
3/4- Sedna, Pojke (beräknad 8/4), 3500 g och 50 cm
13/4 anonymapril, flicka (beräknad 19/4), 3484g och 50cm
13/4 MinIan, pojke (beräknad 10/4), 3775g och 50cm
16/4 Whirlie, flicka (beräknad 21/4), 4030g och 52 cm
20/4 Jenka, flicka Elvira (beräknad 5/4), 3830g, 52 cm
22/4 Pengy, pojke Walter (beräknad 17/4), 3880g, 53 cm
4/5 Anonymusen, en pojke (beräknad 6/5), 3945 g, 52 cm
8/5 Kaki, en pojke (beräknad 1/5), 3690g 51cm
Nu när Noah fattar det här med amning så ska man bara få till det rätta taget. Gör så sjukt ont o det är nog för att han bara går tag i själva vårtan lixom. Hm... Så då ger man upp ganska snabbt.
Grattis. Väldigt avis på det snabba förloppet09.56 kom hon! Först lite tveksamt, men sedan med en fart som skulle göra vilken racingförare som helst avundsjuk! (1,5 timme från att vara öppen 6 cm (och ha varit fast på dessa 6 cm i fem timmar...) till att hon var ute!) 50 cm lång och 3635 gram tung :-)
Nä jag ger upp för det gör för ont. Han gapar inte tillräckligt. Kan försöka detGer han eller du upp menar du?
Jag brukar försöka att med ett finger "hålla ner " hans haka precis när han suger tag så hjälper jag till att göra det lite större. Tycker jag det blir iaf kanske något du kan prova?
Men för mig gör det också ont första 10-20 sugen ändå. Särskilt nu när mjölken börjar komma.. .
Amningsnapp? Det använder jag.Nä jag ger upp för det gör för ont. Han gapar inte tillräckligt. Kan försöka det
Kanske kolla tungbandet?Nä jag ger upp för det gör för ont. Han gapar inte tillräckligt. Kan försöka det
Stort grattis!09.56 kom hon! Först lite tveksamt, men sedan med en fart som skulle göra vilken racingförare som helst avundsjuk! (1,5 timme från att vara öppen 6 cm (och ha varit fast på dessa 6 cm i fem timmar...) till att hon var ute!) 50 cm lång och 3635 gram tung :-)