Och jag vill matcha örngott och påslakan men då äger jag bara tre uppsättningar påslakanEn kasse med vanlig fritös och örngott borta. Hatar att man nu för tiden tydligen inte kan få tag på påslakan utan örngott så onödigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag vill matcha örngott och påslakan men då äger jag bara tre uppsättningar påslakanEn kasse med vanlig fritös och örngott borta. Hatar att man nu för tiden tydligen inte kan få tag på påslakan utan örngott så onödigt.
Gerillalämna böckerna nånstans kanske.Sista vitrin/bokhylla rensad.
En halv kasse böcker utrensande, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra med dem. Det brukar inte vara av intresse hos loppisar och jag vet inte om jag orkar sälja på Vinted till det låga värde de innebär.
Men det känns himla tråkigt att kasta.
Får grunna vidare på det.
Nu är det bara spelhyllorna kvar av helgens vardagsrumsuppdrag
Men vi använder inga 50×60 kuddar. Jag har 80×80 och sambon och dottern har 50×90.Och jag vill matcha örngott och påslakan men då äger jag bara tre uppsättningar påslakan
Numera gäller det verkligen att läsa på innehållsförteckningen när man köper påslakansförpackningar.Men vi använder inga 50×60 kuddar. Jag har 80×80 och sambon och dottern har 50×90.
Borde kunna finnas bara påslakan att köpa. Ikea hade förr. Matcha har jag aldrig gjort ens när vi hade 50×60 kuddar. Jag och sambon har inte ens matchade lakan. Vi tar de som är överst i skåpet.
Varför det?Numera gäller det verkligen att läsa på innehållsförteckningen när man köper påslakansförpackningar.
Ja det tror jag.Alltså, inte kan jag väl behöva stryka kläder jag vill lämna till återbruket? Jag tvättar dem och viker dem hyggligt, det borde väl räcka?
Snopet att upptäcka när man tagit sönder förpackningen att man köpt 80x80s örngott till sina 50x60s kuddar, tex.Varför det?
Var finns det 80×80 örngott?Snopet att upptäcka när man tagit sönder förpackningen att man köpt 80x80s örngott till sina 50x60s kuddar, tex.