Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Just det! Grannen tog två kassar med bebiskläder också nä men har ju varit en rätt bra rensardag
Heja heja, bra jobbat!Jag har blivit väldigt inspirerad av er tråd och har nu också börjat rensa och sälja av saker. Annars har jag väldigt svårt att skiljas från saker. Så tack
Stringhyllor är väldigt eftertraktade.Fick sålt en gammal stringhylla vi hittade i en garderob, den följde med huset och jag tycker stringhyllor är otroligt fula så jag blev lite chockad när den såldes för 900:-?
Annars rör det sig så sakta, två paket ska skickas i morgon.
Jag har en sådan fuling som följde med skånehuset, den kommer oxå gå ut på annons, för som sagt man får bra betalt för skiten.Fick sålt en gammal stringhylla vi hittade i en garderob, den följde med huset och jag tycker stringhyllor är otroligt fula så jag blev lite chockad när den såldes för 900:-?
Annars rör det sig så sakta, två paket ska skickas i morgon.
Jag gillar inte heller dem. Önskar att jag hade några att sälja...Jag har en sådan fuling som följde med skånehuset, den kommer oxå gå ut på annons, för som sagt man får bra betalt för skiten.
Ja men det är ju löjligt, vår var i rätt skraltigt skick och ÄNDÅ betalade de för den`!Jag har en sådan fuling som följde med skånehuset, den kommer oxå gå ut på annons, för som sagt man får bra betalt för skiten.