Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Just det! Grannen tog två kassar med bebiskläder också 🥳 nä men har ju varit en rätt bra rensardag :D
Grattis! :laugh:

Här är det segt. Mannen tog en liten tur till tippen men vi borde åkt en gång till samt så har jag kvar de där kassarna som ska till katthemsloppisen... åh lördagarna är för korta.
Men skräp och en totalpaj byrå mindre iaf.

Har fått några bud på tradera, så kommer snart få skicka iväg lite grejer.

Jag vet att vintedköpare har en vecka på sig att hämta ut från posten.. Och i vanliga fall när det gäller småpengar brukar jag inte tänka på det, men nu har det gått många dagar och det gäller över 500 kr så vill jag ju ha mina pengar och då blir jag frustrerad.
Lite orolig blir jag också, ifall köparen väljer att inte hämta ut så får jag ju tillbaka paketet och inga pengar.

Jahapp då var motivationen borta igen. Jag är rätt säker på att den följer hormoncykeln (precis som allt annat) så det är väl bara att ha tålamod och vänta ut.

Fick iaf två paket postade igår samt skickade tillbaka ridkläder som var i helt fel storlek mot utlovat.

Och har några auktioner som går ut i veckan, det ska bli skönt att skicka iväg det. Pengarna in är inte helt fel det heller.

Tyvärr är köp-suget är här igen. Troligen hormonellt det med..
Så jag passade på att beställa stallgrepar och gick lite wild and crazy och kostade på mig ett flugpannband i läder för 45 kr också. Lyckades hejda mig så det blev inget mer.

Dessa hormoner, jäklar vad de påverkar en genom livet.

Har följt tråden ett tag och har nu fått inspiration att rensa själv. Ni är så grymma! La ut lite felköp i Circle of Clothes och blev av med 2 par skor och en väska hyfsat snabbt och 1400kr in om man drar av för portot. Ska ta tag i mer när jag är hemma igen och tänkte då testa Vinted på det som inte gick att sälja i CoC.

Fick sålt en gammal stringhylla vi hittade i en garderob, den följde med huset och jag tycker stringhyllor är otroligt fula så jag blev lite chockad när den såldes för 900:-?
Annars rör det sig så sakta, två paket ska skickas i morgon.
Jag har en sådan fuling som följde med skånehuset, den kommer oxå gå ut på annons, för som sagt man får bra betalt för skiten.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 275
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 568
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 097
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 763
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka